Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
akurratt passe voldlig, et hode der, en arm her. stikk en dolk i halsen på en kar. dytt en annen en på noen pigger.

6665018[/snapback]

Stikk et sverd tvers gjennom magen på en ork, for så å sparke det døde liket av, stable hauger med orkelik oppå et bål, kappe en kobold i to, spark en orc inni et bål, og nyt synet. :cool:

Lenke til kommentar

Utrolig kult dette spillet, har ventet på demo siden jeg så første bilder fra det. Utrolig lovende fra første blikk.

Cyclopen er altfor lett :p

Det blir mana regen når spillet kommer ut regner jeg med?

Hvordan er det med rustninger i dette spillet?

Kunne noen lagt ut en morsom config fil? :innocent:

Uansett veldig gøy slossing klar 6er så langt! :D

Lenke til kommentar

NWN bruker (A)D&D-systemet.

Jeg lurer litt på når og hvordan man får skill points in Dark Messiah, jeg så ingen experience bar eller tilsvarende. Kanskje poengene bare ramler inn hver gang man kommer til en ny level. Level som i brett, altså, ikke character level.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Har ventet lenge på dette. Dette kan bli bra.

Men jeg har ganske store problemer med å kjøre demoen :no:

Jeg har satt grafikken til medium (De fleste ting står på medium) og tutorial banen funker helt greit. Ingen problemer. Men når jeg kommer til den "egentlige" banen så er det store problemer. Når jeg ser i bestemte retninger så hakker det noe vanvittig. F.eks når du kommer ut gjennom hulen og ser på ork konstruksjonene i fjellsiden så går spillet inn i et utrolig treigt slideshow. Men når du kommer til den lille stien som snor seg opp langs den høyre siden så går spillet heilt greit igjen. De fleste gangene jeg ser inn mot "mitten" av denne banen så oppstår problemet.

Noen som vet hva dette kan skyldes?

Lenke til kommentar
Har du prøvd skrudd av HDR?

6673173[/snapback]

Ja, det har jeg gjort. Funket ikke. Men da jeg leste posten din så prøvde jeg det igjen, samtidig som jeg forandret på noen andre instillinger. Til slutt fant jeg ut at når jeg satte "Shadows" til "Low" og skiftet ut "Full HDR" med "Bloom" så fikset det problemet mitt. Takk for tipset :thumbup:

Jeg fikk endelig testet demoen skikkelig. Deilige saker :D Fete kamper :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg likte spillet veldig godt.. Combat systemet er vel noe av det mest underholdende jeg har prøvd.. Litt for kort demo, men man kan tyne mye mer ut av det om man modder config fila.. Jeg Spawnet en haug med Cyclopser på den andre sida av stupet, og derreter en haug med orcer og gobliner foran de.. Litt morsomt å se den kastet utfor stupet hele gjengen.. Jeg likte daggers veldig godt da. Det gir en god følelse når man kan bevege knivene så rask.. Tjapp tjapp spark, du er død..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...