Arangaras Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Sareth liker sikkert ikke å ha blodspruten fra en avkuttet strupe i trynet når han skal løfte rundt på de oppkuttede kroppene. 6662032[/snapback] 0_0 Dette spelet høyrast ganske so voldeleg ut! Spennande greier! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 akurratt passe voldlig, et hode der, en arm her. stikk en dolk i halsen på en kar. dytt en annen en på noen pigger. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 akurratt passe voldlig, et hode der, en arm her. stikk en dolk i halsen på en kar. dytt en annen en på noen pigger. 6665018[/snapback] Stikk et sverd tvers gjennom magen på en ork, for så å sparke det døde liket av, stable hauger med orkelik oppå et bål, kappe en kobold i to, spark en orc inni et bål, og nyt synet. Lenke til kommentar
koronag Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Helt ok spill, men jeg skjønner ikke hva som er så enestående. *avinstallerer* Endret 13. august 2006 av koronag Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Utrolig kult dette spillet, har ventet på demo siden jeg så første bilder fra det. Utrolig lovende fra første blikk. Cyclopen er altfor lett Det blir mana regen når spillet kommer ut regner jeg med? Hvordan er det med rustninger i dette spillet? Kunne noen lagt ut en morsom config fil? Uansett veldig gøy slossing klar 6er så langt! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Det blir mana regen når spillet kommer ut regner jeg med? 6667154[/snapback] Se på skill-treet til magi du... ^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Cyclopen er altfor lett 6667154[/snapback] Hva? Jeg klarer fortsatt ikke å ta den jeg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Du slår jo bare fella inn i føttene hans så han ramler ned på kne, så trykker du sverdet ditt varsomt inn i øyet hans. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 (endret) Hvilke felle? Den store tingen med kasser oppå? edit: The its done.. Ikke via noe felle, men piler, litt magi og rå, brutal makt! (kun fordi cyklopen min nektet å gå i nærheten av fella ) Endret 13. august 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
jasco Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Store cache problemer i dette spillet. Akkurat som når Hl2 først kom. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 konge demo! synd at det bare e 2 korte baner, kommer vell ein litt lengre demo snart? faen for ein kul fighting på spelet.. som sagt før i tråden, oblivion og slik fighting, nei da ser ikkje du meg ute av huset på lenge! Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Dark Messiah med D&D Character system = himmel. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Neverwinter Nights har det beste level-up og experience systemet uten tvil! I NwN gleder man seg til å levle opp, for du får alltid noe nytt, mye å velge mellom. Håper det blir sånn i Dark Messiah også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 (endret) NWN bruker (A)D&D-systemet. Jeg lurer litt på når og hvordan man får skill points in Dark Messiah, jeg så ingen experience bar eller tilsvarende. Kanskje poengene bare ramler inn hver gang man kommer til en ny level. Level som i brett, altså, ikke character level. Endret 14. august 2006 av Zealuu Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2006 Forfatter Del Skrevet 14. august 2006 Store cache problemer i dette spillet. Akkurat som når Hl2 først kom. 6671666[/snapback] Ja, jeg merker også det. Av og til henger spillet (og lyden) seg opp i et hundredelssekund eller to. Akkurat slik det gjorde i HL2. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har ventet lenge på dette. Dette kan bli bra. Men jeg har ganske store problemer med å kjøre demoen Jeg har satt grafikken til medium (De fleste ting står på medium) og tutorial banen funker helt greit. Ingen problemer. Men når jeg kommer til den "egentlige" banen så er det store problemer. Når jeg ser i bestemte retninger så hakker det noe vanvittig. F.eks når du kommer ut gjennom hulen og ser på ork konstruksjonene i fjellsiden så går spillet inn i et utrolig treigt slideshow. Men når du kommer til den lille stien som snor seg opp langs den høyre siden så går spillet heilt greit igjen. De fleste gangene jeg ser inn mot "mitten" av denne banen så oppstår problemet. Noen som vet hva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har du prøvd skrudd av HDR? Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Har du prøvd skrudd av HDR? 6673173[/snapback] Ja, det har jeg gjort. Funket ikke. Men da jeg leste posten din så prøvde jeg det igjen, samtidig som jeg forandret på noen andre instillinger. Til slutt fant jeg ut at når jeg satte "Shadows" til "Low" og skiftet ut "Full HDR" med "Bloom" så fikset det problemet mitt. Takk for tipset Jeg fikk endelig testet demoen skikkelig. Deilige saker Fete kamper Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Jeg likte spillet veldig godt.. Combat systemet er vel noe av det mest underholdende jeg har prøvd.. Litt for kort demo, men man kan tyne mye mer ut av det om man modder config fila.. Jeg Spawnet en haug med Cyclopser på den andre sida av stupet, og derreter en haug med orcer og gobliner foran de.. Litt morsomt å se den kastet utfor stupet hele gjengen.. Jeg likte daggers veldig godt da. Det gir en god følelse når man kan bevege knivene så rask.. Tjapp tjapp spark, du er død.. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Valve skulle laget Oblivion! Men etter HL selvsagt.... Konge demo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå