Bertelsen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Anbefaler virkelig folk å teste stokken, makan til kult våpen skal du lete lenge etter! Det er ekstremt kult når de ligger på bakken, når du i 'finisher' dem. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 En bind for å gi alle våpna som er med i demoen. bind "f1" "give weapon_arxdaggers;give weapon_arx_short_sword;give weapon_arxorccleaver;give weapon_arxcrossbow;give weapon_sword;give weapon_mm_shield_orcsmall;give weapon_mm_shield_gob;give weapon_arxclub;give weapon_mm_bow_long;give weapon_mm_staff_wood" Og her er for å gi masse skillpoints. bind "f2" "ent_fire mm_player_inputs giveskillpoints 1337" Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Hva skal jeg skrive i configen for å få mana potions? er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 håper det er litt flere våpen i selve spillet, noen magiske ting, hemilige våpen gjemt steder man ikke finner på første omgang av spillet osv. ellers blir det alt for likt et FPS. der man kommer over alle våpene i spillet veldig lett Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Jeg tviler på at man vil få tak i hemmelige våpen som kun de som er flinke til å lete etter, vil finne. Spillet blir nok ikke slik. Flere våpen og spells får vi garantert. PS: Nå har jeg laget ei lita liste med noen av NPC'ene som Flaringo postet tidligere. Mange av NPC'ene i den lista kom bare frem som "ERROR", men disse i lista her, pluss noen varianter av de forskjellige (ork med skjold, ork uten skjold, osv), skal alle fungere smertefritt. Lim denne lista inn i config-fila: bind "KP_HOME" "mm_npc_create_undead" bind "KP_UPARROW" "mm_npc_create_orc_sword_bow" bind "KP_PGUP" "mm_npc_create_orc_sword_shield" bind "KP_LEFTARROW" "mm_npc_create_necro_guard_shield" bind "KP_5" "mm_npc_create_goblin" bind "KP_RIGHTARROW" "mm_npc_create_necro_guard_bow" bind "KP_END" "mm_npc_create_human_guard_bow" bind "KP_DOWNARROW" "mm_npc_create_human_guard" bind "KP_PGDN" "mm_npc_create_Phenrig" bind "KP_INS" "mm_npc_create_wizard" Da vil du kunne bruke alle tall-tastene på Numpad (fra 0 til 9) til å spawne forskjellige NPC'er. Numpad 0-3 spawner tre forskjellige vennlige NPC'er (Phenrig, wizard og to varianter av human guard), mens Numpad 4-9 spawner fiender (goblin, black guard, zombie og to forskjellige orker). Enjoy. EDIT: Wizard har noen texture-feil, så du vil bare kunne se han som en helt svart person, men han fungerer likevel perfekt. Når han dør, kan du plukke opp staven hans. Endret 12. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 ja har selv merka den error tingen, noe som er greit, da sparer man noen fiender til selve spillet Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Nettopp. Jeg tenkte også det. Det er jo ikke noe morro å begynne på selve spilet, så har man sett alt fra før av. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 syns man kunne møte flere månstere kjent fra heroes serien, hadde vært tøft å måte en minotaur, Dragon eller vampire. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 det var drit gøy å spawne 15 gobliner å hakke seg gjennom dem med en clever, mye løse armer og bein etterpå, noen hoder her og der også. 6659775[/snapback] Pøh, det er mye gøyere å mose seg gjennom flokken med ei god gammel klubbe med pigger på! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg får ikke til å spawne potions, Har lagt til: bind "F2" "item_potion_life" Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 (endret) Pøh, det er mye gøyere å mose seg gjennom flokken med ei god gammel klubbe med pigger på! den skader faktisk mer, men jeg liker å se armer og hoder fly! Endret 12. august 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Dessuten kan man ikke gjøre like mange fete moves med klubba. Det er alltid en ren og skjær nytelse å få kuttet en goblin i to over midten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 man kan ikke flytte lik som man har kutta i stykker, det er litt kjip, er også gøy å drepe en cyclops får å så bruke 10min på å sparke den over kanten bare for å se den falle. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Dessuten kan man ikke gjøre like mange fete moves med klubba. Det er alltid en ren og skjær nytelse å få kuttet en goblin i to over midten. 6661981[/snapback] Det har jeg kun klart én gang, på den andre banen. Så var det en goblin jeg sloss mot, å når du har fått inn et par slag så prøver de å stikke av. Denne prøvde å stikke av ved å hoppe ned til der du møter orkene. Jeg løp etter han, og slo han på midten, hadde også fått sånn 'slow-mo' sak, så det var så ekstremt kult å se på. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Sareth liker sikkert ikke å ha blodspruten fra en avkuttet strupe i trynet når han skal løfte rundt på de oppkuttede kroppene. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 For de som vil ha alle (?) spells'ene, masse hp osv: Kopier: -console -dev +sv_cheats 1 +bind - "noclip" +map e3_l06_l09 +bind "impulse 101" Høyreklikk på DM-ikonet, og lim inn i "Mål", etter det som står der fra før. Husk mellomrom. Kan bli ganske laggy Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 Det er nettopp det som er problemet når man bruker spell-cheaten. Alt går så fordømt hakkete, uansett hvor kraftig PC man har. Det er nok en bug. Uansett er det ikke noe lurt å prøve ut denne cheaten, da det ikke blir noe spennende å få nye spells i fullversjonen av spillet når man har prøvd dem alle tidligere. Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Skal dere ikke la noe være igjen til selve spillet kommer og da? Sånn dere driver på så vil jo nesten hele morroa med spillet bli borte før spillet først komer ut.. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Djis, det var jo nettopp det jeg (forsåvidt Gunfreak også) sa jo... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Skal dere ikke la noe være igjen til selve spillet kommer og da? Sånn dere driver på så vil jo nesten hele morroa med spillet bli borte før spillet først komer ut.. 6664384[/snapback] Tja, jeg har forøvrig bare spawnet kobolds og orcs, for så å knuse ei piggklubbe i skallen på de. Tror ikke det er noen andre her som har gjot så mye mer, heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå