Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får det ikke til og funke, grafikken på hovedmenyen er fucka og når jeg skal starte new game hopper den ut av spillet med en feilmelding, virker ikke som skjermkortet mitt takler spillet.

 

Rart når CSS og HL2 går flott for det er jo samme grafikk motor. (og ja jeg vet skjermkortet mitt ikke er veldig kraftig)

Lenke til kommentar
Får det ikke til og funke, grafikken på hovedmenyen er fucka og når jeg skal starte new game hopper den ut av spillet med en feilmelding, virker ikke som skjermkortet mitt takler spillet. 

 

Rart når CSS og HL2 går flott for det er jo samme grafikk motor. (og ja jeg vet skjermkortet mitt ikke er veldig kraftig)

6657305[/snapback]

 

Mulig at dette bruker noen andre shadere eller noe sånt som skjermkortet ditt ikke takler. Men lite vet jeg. :no:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

HJELP!

 

Lasta ned demo'n fra gamer.no, installerte, men når jeg prøver å starte spillet kommer det opp en feilmelding.

 

mm.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

 

Hvis du holdt på med noe, kan informasjonen du arbeidet med ha gått tapt.

 

Fortell Microsoft om dette problemet.

We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous.

 

Hvis du vil se hvilke data denne feilraporten inneholder, klikker du her.

Send feilrapport Ikke send

 

 

 

Noen andre som har fått sånn?

 

Edit: Lasta ned fra fileplanet og. Samme problem.

Endret av NicoHasa
Lenke til kommentar
Én ting; var det ikke snakk om at når du skifta map (med en key-bind), så fikk du alle magiene på mystisk vis? Jeg prøve, men jeg endte bare opp uten våpen eller noe.

6657865[/snapback]

 

Jeg lurer også på dette. Byttet map med den keyen jeg hadde bindet det til, og startet da på nytt på banen, men uten noen våpen/potions.

Lenke til kommentar
HJELP!

 

Lasta ned demo'n fra gamer.no, installerte, men når jeg prøver å starte spillet kommer det opp en feilmelding.

 

mm.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

 

Hvis du holdt på med noe, kan informasjonen du arbeidet med ha gått tapt.

 

Fortell Microsoft om dette problemet.

We have created an error report that you can send to us. We will treat this report as confidential and anonymous.

 

Hvis du vil se hvilke data denne feilraporten inneholder,        klikker du her.

                                                          Send feilrapport          Ikke send

 

 

 

Noen andre som har fått sånn?

 

Edit: Lasta ned fra fileplanet og. Samme problem.

6657683[/snapback]

 

fikk denne da jeg lasta ned fra gamer.no. Etter nedlastinga var ferdig, da det poppet opp et windows vindu med noe overføringsgreier restarta maskina. Filen var vel ikke ferdig ennå, måtte laste ned på nytt. Da funka det. Må begynne å bruke et download porgramm for å unngå sånt :S

Lenke til kommentar
Én ting; var det ikke snakk om at når du skifta map (med en key-bind), så fikk du alle magiene på mystisk vis? Jeg prøve, men jeg endte bare opp uten våpen eller noe.

6657865[/snapback]

 

Så vidt jeg kan forstå fra HL2world-tråden, må du legge til "-dev 1" - eller noe slikt - i snarveien til programmet (eller bruke "Kjør..."-dialogen og henge på -dev 1, resultatet blir det samme). Om du etter å gjort dette tvinger spillet til å loade brettet på nytt, skal alle spells plutselig være tilgjengelige.

Lenke til kommentar
Én ting; var det ikke snakk om at når du skifta map (med en key-bind), så fikk du alle magiene på mystisk vis? Jeg prøve, men jeg endte bare opp uten våpen eller noe.

6657865[/snapback]

 

Så vidt jeg kan forstå fra HL2world-tråden, må du legge til "-dev 1" - eller noe slikt - i snarveien til programmet (eller bruke "Kjør..."-dialogen og henge på -dev 1, resultatet blir det samme). Om du etter å gjort dette tvinger spillet til å loade brettet på nytt, skal alle spells plutselig være tilgjengelige.

6659006[/snapback]

 

Ah, takk. Skal teste det snart! :D

Lenke til kommentar
Jeg fant, jeg fant!

 

Her er en liste over forskjellige NPC'er du kan spawne.

 

mm_npc_create_Arantir","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Arantir"

"mm_npc_create_aratrok","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create aratrok"

"mm_npc_create_cyclope","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a cyclope"

"mm_npc_create_death_knight","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a death_knight with sword"

"mm_npc_create_death_knight_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a death_knight with sword and shield"

"mm_npc_create_ghoul","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a ghoul"

"mm_npc_create_goblin","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a goblin"

"mm_npc_create_human_guard","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a human_guard with sword"

"mm_npc_create_human_guard_bow","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a human_guard bow"

"mm_npc_create_human_guard_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a human_guard with sword and shield"

"mm_npc_create_Leanna","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Leanna"

"mm_npc_create_lich","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a lich"

"mm_npc_create_lich_king","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a lich_king"

"mm_npc_create_Menelag","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Menelag"

"mm_npc_create_necro_guard","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necro_guard with sword"

"mm_npc_create_necro_guard_bow","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necro_guard bow"

"mm_npc_create_necro_guard_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necro_guard with sword and shield"

"mm_npc_create_necromancer","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necromancer"

"mm_npc_create_necromancer_lord","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necromancer_lord"

"mm_npc_create_orc_sword","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an Orc with sword"

"mm_npc_create_orc_sword_bow","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an Orc with bow"

"mm_npc_create_orc_sword_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an Orc with sword and shield"

"mm_npc_create_Phenrig","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Phenrig"

"mm_npc_create_servant_specter","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a servant_specter"

"mm_npc_create_spider","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a spider"

"mm_npc_create_spider_mini","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a spider_mini"

"mm_npc_create_undead","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an undead"

"mm_npc_create_villager_undead","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an undead villager"

"mm_npc_create_wizard","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a wizard"

6649861[/snapback]

 

skal man skrive dette inn i config fila? skal man skrive hele linja eller uten Create orc etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...