Whalecore Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Haha, fikk en morsom kommentar fra en orc! Jeg hadde satt alle poengene mine i "stealth", og var klar til å drepe! Jeg hadde hugget meg ned til orke-campen, og lista meg rundt. Da så jeg en orc som stod med ryggen til, så jeg gikk rett bak han, drog han til meg og kutta han i strupen så blodet sprutet! Litt etterpå hoppet det en annen orc ned. Han sparka litt i liket for å sjekke om han var dau, så gikk han noen steg fra liket og snuste litt rundt. Plutselig hører jeg fra han: "Argh! Everybody kills orcs, everybody hates orcs! Orcs must be better!" Uansett, så må jeg si at jeg elsker AI'en! Denne orcen som jeg snakket om gikk jo rundt om kring og lette etter meg! 6640736[/snapback] Haha, opplevde ca. det samme. Mange geniale kommentarer. Og når de leter etter deg hører du at de prøver å lukte deg osv. Dritkult. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Bra at de ikke bare sier "must been a cat"! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Må si at dette er det beste jeg har prøvd på lang lang tid! Lenke til kommentar
asad Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hmm.skjønner egentlig ikke hva folk er så begeistret over. Får kanskje spille gjennom demoen en gang til og se om jeg har gått glipp av noe. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hmm.skjønner egentlig ikke hva folk er så begeistret over.6654152[/snapback] Hmm... Fysikken? Kampsystemet? De flotte kommentarene fra fiendene? Magien? Og, må vel nesten nevne grafikken... Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Demoen var veldig bra! Men AI'en er dog ikke så bra _enda_. De ser deg ikke før du står nesten helt opp i dem og du kan springe inn i skyggen og vips så har du forvunnet, og de skjønner ingenting. Men dette spillet gleder jeg meg sykt til! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvordan får man opp console? Lenke til kommentar
Bluesummers Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 så jævlig kult spill. dette skaaal jeg kjøpe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvordan får man opp console? 6655543[/snapback] lurer jeg på også, var det ikke noe med å fikse på noen ini filer eller noe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hvordan får man opp console? 6655543[/snapback] Du kan ikke. Jeg anbefaler deg å lese tråden. Haha, jeg hadde forresten en artig opplevelse med en orc her igjen. Jeg slåss med en orc, og var litt uheldig, så jeg måtte løpe litt vekk for å samle kreftene igjen. Han løp jo selvfølgelig etter meg. Han hoppa mot meg med sverdet over hodet, klar for et skikkelig kraftslag! Det stod en liten stabel med kasser litt foran han, og han deisa rett i dem. For å si det sånn, så kom han ikke levende ut. Må ha vert en slags bug. Kasser og fart = død orc. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Digger goblinene xD "I spit on you! *hark, ptoooi*" Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. august 2006 Forfatter Del Skrevet 11. august 2006 Det er rart å se hvor dårlig orkene faktisk er til å bekjempe goblins. De små stå og hugge etter dem lenge før de faktisk får tatt dem ned (de bommer mye på dem, kanskje fordi goblins kun er en tredjedel av orkens størrelse). Goblins har dessuten et veldig effektivt våpen mot orkene: De hopper rett inni dem, så tumler de begge ned et eller annet tup. PS: Pirkesak: Det heter orK, ikke orC (så lenge vi har et norsk ord for det, er det jo bedre å bruke det). Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg klarer lett å få console, trykker bare på knappen ved "1" altså "|" eller "§". Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 PS: Pirkesak: Det heter orK, ikke orC (så lenge vi har et norsk ord for det, er det jo bedre å bruke det). 6656305[/snapback] Det finnes da vel et norsk ord for goblin og, eller hva? (ikke det at jeg vet det, men uansett) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Det finnes da vel et norsk ord for goblin og, eller hva? (ikke det at jeg vet det, men uansett) 6656393[/snapback] Tusse? Elns Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg klarer lett å få console, trykker bare på knappen ved "1" altså "|" eller "§". 6656391[/snapback] Hmm, du må ha en magisk kopi av demoen da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Får ikkje til og ta den kjempen :S finner ingen andre veir inn en der den filmen kommer.. kan noen forklare? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 (endret) Får ikkje til og ta den kjempen :S finner ingen andre veir inn en der den filmen kommer.. kan noen forklare? 6656770[/snapback] Bruk no clip, og så går du rundt! Se her, nå tegnet jeg en fin rute for deg! Endret 11. august 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 hehe men skal eg gå ned i vannet liksom? eller er den vein før du detter ned der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå