edds Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Kan noen pliiiis poste nøyaktig hvordan man får stav og/eller andre våpen? Klarte ikke helt og tolke det ut ifra den tråden på HL2world. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 På side 14 står det hvordan man spawner folk. hadde jeg bare kunne fått opp den helsikes konsollen nå... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Kan noen pliiiis poste nøyaktig hvordan man får stav og/eller andre våpen? Klarte ikke helt og tolke det ut ifra den tråden på HL2world. 6649889[/snapback] Mine haxxor-skills er nok litt rustne, for jeg lurer også litt på dette. Involverer det give_weapon_xx eller hva det nå var noen nevnte tidligere i tråden? Spawning av NPCs har jeg drevet med siden i går, det var forholdsvis enkelt. Våpen som fungerer er forresten som følger: weapon_arx_short_sword weapon_arxorccleaver weapon_arxhelmet weapon_arxcrossbow weapon_sword weapon_mm_shield_orcsmall weapon_mm_shield_gob weapon_arxclub item_potion_life item_crate Endret 10. august 2006 av Zealuu Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Ohh, det er ingenting som å drepe en cyclop! Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Lurer på hvordan i all hverden jeg skal få den drept. Tror ikke det nytter med ett pilskudd i øyet på den bamsen. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Lurer på hvordan i all hverden jeg skal få den drept. Tror ikke det nytter med ett pilskudd i øyet på den bamsen. 6650748[/snapback] Jeg bare hakket den i øyet ganske mange ganger, så datt den ned på knærne eller noe, så stakk jeg en pil inn i øyet hans, sprutet blod etterpå. Endret 10. august 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 hvordan får dere til og slost mot den? Demoen slutter jo når du kommer til den :S Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Dette spillet -skal- jeg ha! Pc'en min kjører det ikke glatt, men steike det var fett! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) hvordan får dere til og slost mot den? Demoen slutter jo når du kommer til den :S 6651210[/snapback] Les litt gjennom de forrige sidene da. Svarene på alle dine spørsmål skal stå der. EDIT: Brage, du bør la Tord prøve demoen også. Endret 10. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
edds Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Vel, jeg lurer fortsatt på hvordan jeg får en stav. En stav hadde virkelig gjort seg! Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Vel, jeg lurer fortsatt på hvordan jeg får en stav. En stav hadde virkelig gjort seg! 6652056[/snapback] Du kan ikke få deg en stav i demoen. Vent till fullversjonen kommer ut Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. august 2006 Forfatter Del Skrevet 10. august 2006 Feil. Det skal være fullt mulig å få tak i staven i demoen (ved å tweake og cheate litt). Det er allerede noen som visstnok skal ha klart det, men jeg vet ikke hvordan. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Her får du stav av meg, så si takk ;D weapon_mm_staff_wood Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. august 2006 Del Skrevet 10. august 2006 Da skal jeg drepe cyklopen i morra^^ Blir koselig! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg fant en annen måte å få tak i staven på. Spawn en Wizard (NPC), drep, ta staven hans. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Må prøve meg på cyclopen jeg og, ser heftig ut ^^ Runar: Kan tipse han om demoen når han kommer hjem Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg fant en annen måte å få tak i staven på. Spawn en Wizard (NPC), drep, ta staven hans. 6652440[/snapback] Hva må jeg gjøre for å få spawna en wizard? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Jeg fant, jeg fant! Her er en liste over forskjellige NPC'er du kan spawne. mm_npc_create_Arantir","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Arantir""mm_npc_create_aratrok","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create aratrok" "mm_npc_create_cyclope","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a cyclope" "mm_npc_create_death_knight","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a death_knight with sword" "mm_npc_create_death_knight_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a death_knight with sword and shield" "mm_npc_create_ghoul","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a ghoul" "mm_npc_create_goblin","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a goblin" "mm_npc_create_human_guard","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a human_guard with sword" "mm_npc_create_human_guard_bow","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a human_guard bow" "mm_npc_create_human_guard_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a human_guard with sword and shield" "mm_npc_create_Leanna","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Leanna" "mm_npc_create_lich","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a lich" "mm_npc_create_lich_king","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a lich_king" "mm_npc_create_Menelag","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Menelag" "mm_npc_create_necro_guard","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necro_guard with sword" "mm_npc_create_necro_guard_bow","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necro_guard bow" "mm_npc_create_necro_guard_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necro_guard with sword and shield" "mm_npc_create_necromancer","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necromancer" "mm_npc_create_necromancer_lord","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necromancer_lord" "mm_npc_create_orc_sword","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an Orc with sword" "mm_npc_create_orc_sword_bow","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an Orc with bow" "mm_npc_create_orc_sword_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an Orc with sword and shield" "mm_npc_create_Phenrig","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Phenrig" "mm_npc_create_servant_specter","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a servant_specter" "mm_npc_create_spider","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a spider" "mm_npc_create_spider_mini","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a spider_mini" "mm_npc_create_undead","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an undead" "mm_npc_create_villager_undead","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an undead villager" "mm_npc_create_wizard","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a wizard" 6649861[/snapback] Er snill og quoter meg selv. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Du må lese tråden. 6652555[/snapback] Oi takk, det hadde jeg aldri tenkt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå