Gå til innhold

Dark Messiah demo kommer 8. August! *DEN ER UTE*

Anbefalte innlegg

Haha. Er en venn av meg som påstår at grafikken på Dark Messiah ser ut som Morrowind sin grafikk. :!:

Prøvde forresten dette "config-greiene". Spillet klikka etter jeg spawna to Cyclops'er. :p

6645012[/snapback]

Hvordan får du opp consolen? Jeg har prøvd alt nå :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi bruker ikke konsoll. Vi skriver inn noen linjer i cfg-filen til spillet. Sjekk ut Vgrentpolvott sin post (og han som skrev rett før) på forrige side. :)

6645167[/snapback]

Fikk det ikke til. La alt det Vgrentpolvott sa i cfg filen, men ingen av bind knappene ellernoesånt fungerte.. :(

Lenke til kommentar

Jasså. Det var rart. Du har altså lagt til ALLE linjene? Prøv å sette dem inn rett under de andre "bind"-setningene, mellom bind "PAUSE" "pause" og cl_team "default" (de justerer seg selv inn igjen etterpå, men bare prøv det ut). Snodig at det ikke skulle fungere. Du har lukket og lagret cfg-filen etter du har tuklet med den? Du har ikke slettet noe i den? Prøv å starte et nytt spill, og ikke last inn et game. Kanskje det har noe med saken å gjøre.

Det kan forøvrig også hende at du har bundet noen av tastene som brukes til kodene. Da vil det jo ikke fungere, ettersom to kommandoer prøver seg på samme tast.

Lenke til kommentar

Steike, nå har jeg komemt opp i enda flere artige situasjoner. Jeg liker å bruke npc_spawn til å starte slosskamper som jeg kan se på og hygge meg. Goblins, orker, kyklopser og black guards går alle like dårlig sammen med hverandre, så jeg tenkte: Hvorfor ikke fikse en liten klassefest? Steike ta, det ble rabalder!

Noe som var ekstra artig, var at kyklopsen bare ravet rundt o g feide vekk de nadre smårollingene, og til slutt plukket han opp en ork og kastet han. Tilfeldigvis sto jeg i veien for orken som kom flyvende, og jeg hadde ganske lite HP, så jeg døde da jeg ble truffet. ^^

Jeg fant forresten nylig ut at man kan hugge goblin'ene i to på midten!

Skikkelig artig at man kan tyne så mye ut av en demo som ved første øyekast virker utrolig straight-forward! :D :D

Lenke til kommentar

:dribble::dribble::dribble: UTROLIG BRA DEMO :dribble::dribble::dribble:

bare synd den va så kort

hadde akkurat 6-7 cycloper etter meg å d gikk helt fint uten noe hakking eller noe annet rot :thumbup:

har spawna både cycloper, orcer å gobliner, men trenger fler :) noen som vet om noe monster??

trenger også andre ting å magi (kordan?) :hmm:

på forhånd takk

Lenke til kommentar
Kan få stav og alle magiene også, men magiene gjør at man ligger på 5FPS, er noe bug med det desverre.

6648803[/snapback]

Ja, fortell oss hvordan du gjør det. Og enda flere våpen! Er det ikke en cheat for å få uendelig med skill-points da? Dessuten, hvordan får man spawnet zombier og black guards? :love:

Lenke til kommentar

Jeg fant, jeg fant!

Her er en liste over forskjellige NPC'er du kan spawne.

mm_npc_create_Arantir","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Arantir"

"mm_npc_create_aratrok","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create aratrok"

"mm_npc_create_cyclope","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a cyclope"

"mm_npc_create_death_knight","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a death_knight with sword"

"mm_npc_create_death_knight_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a death_knight with sword and shield"

"mm_npc_create_ghoul","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a ghoul"

"mm_npc_create_goblin","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a goblin"

"mm_npc_create_human_guard","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a human_guard with sword"

"mm_npc_create_human_guard_bow","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a human_guard bow"

"mm_npc_create_human_guard_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a human_guard with sword and shield"

"mm_npc_create_Leanna","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Leanna"

"mm_npc_create_lich","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a lich"

"mm_npc_create_lich_king","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a lich_king"

"mm_npc_create_Menelag","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Menelag"

"mm_npc_create_necro_guard","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necro_guard with sword"

"mm_npc_create_necro_guard_bow","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necro_guard bow"

"mm_npc_create_necro_guard_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necro_guard with sword and shield"

"mm_npc_create_necromancer","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necromancer"

"mm_npc_create_necromancer_lord","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a necromancer_lord"

"mm_npc_create_orc_sword","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an Orc with sword"

"mm_npc_create_orc_sword_bow","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an Orc with bow"

"mm_npc_create_orc_sword_shield","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an Orc with sword and shield"

"mm_npc_create_Phenrig","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create Phenrig"

"mm_npc_create_servant_specter","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a servant_specter"

"mm_npc_create_spider","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a spider"

"mm_npc_create_spider_mini","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a spider_mini"

"mm_npc_create_undead","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an undead"

"mm_npc_create_villager_undead","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create an undead villager"

"mm_npc_create_wizard","cmd",,,,,,,,,,,,,,,,,,"Create a wizard"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...