wewwen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 gi oss en update når den går i stykker Lenke til kommentar
xambr Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 Kan gi en update når du skal holde kjeft Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg ville ikke kjøpt den. Motorhispania er ikke det merket som varer lengst (les : Furia). I tillegg er den heftig trimmet og vil sikkert gå i stykker etter et par månender. 6610864[/snapback] mh varer lenge jo, venn av meg har hatt furia med trim i over 1 år på org veiva og den går fortsatt, er bare til å holde det velike så holder det lenge 6612676[/snapback] Samtlige Furiaer her i bygda har gått i stykker etter kort tid. 6612827[/snapback] Der sa du det. Bygda er synonymt med rævkjøring på åker og i sandtak. Har selv nettopp kjøpt meg en furia, men pga. nesten tom radiator etter forige eier, varmeskjærte den seg kun få timer etter jeg hadde hentet den. Heldigvis skrev vi kontrakt, og jeg får dekt borring og nytt stempel av han. AM6 er slett ingen pappmotor som alle skal ha det til, og jeg skjønner ikke hva du legger i at furia har mer problemer enn andre mopeder med AM6, for det er trossalt samme motor i alle sykler med AM6 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) AM6, de tåler ikke like mye som de gamle Suzuki motorene. Men rammen tåler lite, den er kanon dyr og fikse også. Et sett med deksler koster vel 3x så mye som det gjør på andre mopeder (like nye). Der sa du det. Bygda er synonymt med rævkjøring på åker og i sandtak. Litt sant det, men det viser seg at de tåler generelt mindre enn de andre *Fikk "Deja Vu" Nå * Kan gi en update når du skal holde kjeft Greit, men hvis du abselutt skal trimme bør du gjøre det selv. Endret 7. august 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 AM6, de tåler ikke like mye som de gamle Suzuki motorene. Men rammen tåler lite, den er kanon dyr og fikse også. Et sett med deksler koster vel 3x så mye som det gjør på andre mopeder (like nye). 6631712[/snapback] Crossmopeder er ikke lagd for å kjøre i skog og mark med, sånn er det bare. Rammen knekker ikke av at man kjører på vei og litt utenfor vei om man har litt vett i hodet, men noen cross-sykkel er det nok ikke. Mulig at Suzuki er mer slitesterk enn AM6, men til gjengjeld har AM6 både kraftigere motorer (i form av høyere hastigheter) og langt flere / billigere deler enn Suzuki sine motorer. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 AM6, de tåler ikke like mye som de gamle Suzuki motorene. Men rammen tåler lite, den er kanon dyr og fikse også. Et sett med deksler koster vel 3x så mye som det gjør på andre mopeder (like nye). 6631712[/snapback] Crossmopeder er ikke lagd for å kjøre i skog og mark med, sånn er det bare. Rammen knekker ikke av at man kjører på vei og litt utenfor vei om man har litt vett i hodet, men noen cross-sykkel er det nok ikke. Mulig at Suzuki er mer slitesterk enn AM6, men til gjengjeld har AM6 både kraftigere motorer (i form av høyere hastigheter) og langt flere / billigere deler enn Suzuki sine motorer. 6631976[/snapback] Men selve mopden, sett bort fra motoren tåler de ikke like mye som feks de nye DT'ene. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 den kommer nok ikke til å gå i stykker, tviler på han ferer i skauen med en racing moped Lenke til kommentar
xambr Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 ville jeg ha kjørt i skogen hadde jeg kjøpt meg en crosser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå