wewwen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg fikk et problem, pluttselig begynte pcen og bli veldig treig. Nå snakker jeg mega treig, den brukte 2 min på og åpne Opera, jeg ble mildt skuffa å satte i gang of formaterte. Problemet var hvis jeg åpna noe på den ene parisjonen skjedde det samme. Fint tenkte jeg, får begynne på bar bakke. Formaterte alle Harddiskene, og pcen fungerer perfekt, utenom når jeg åpner en film. Uansett type. Jeg kan spille, høre musikk å sitte på internett. Bare ikke film. Da tar alt veldig lang tid, etter hvert stopper den helt opp. Ofte etter dette ser ikke pcen harddisken og DVD-rom. Da må jeg starte den opp uten IDE- kabler i, så sette dem inn igjenn, Hvis jeg ikke gjør dette får jeg opp "ugyldig partisjons tabell". Håper dette er riktig postet, var veldig usikker på hvor den skulle henn. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Dette er voldsomt irriterende, så hvis noen har en liten anelse om hva som kan være galt, er villig til og prøve alt. Hvis det er noe jeg har beskrevet utydelig, er det bare og spørre Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Kanskje en av diskene er korrupte. Og filmfila ligger på et korrupt område på disken, så når du starter den låster maskina seg. Prøv å kopier, flytt fila til noen andre disker etc. Mulig det er noe sånt. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Tenkte på det, hjelper ikke. Om jeg starter filmen i Opera (som virker) med Windows media player (som virker med .mp3) skjer akuratt det samme. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Har du sjangs til å få tatt ut diskene (som du sa var blanke og nyformaterte) til en kompis eller lignende og fått disse analysert med Symantech Systemworks eller lignende diskdiagnoseringsprogrammer? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Jeg kan vel gjøre det på min egen, i og med at nesten alt funker? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Ny "update", Tok en 3dmark 05 test. På det meste har jeg greid 4096, men nå greide jeg 1936. Noe ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå