ticsyboy Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 hei! når jeg går in på cmd og skriver: ipconfig /all. så får jeg opp router ipen. og blir bedt om brukernavn og passw MEN: hvordan finner jeg ut hvilken router det er ved hjelp av det? altså la os si jeg kobler meg opp på en annen router uttenfor netverket (via telnet f.eks) hvordan finner jeg ut hvilken type router det er?? uten og skrive inn usern & passw?? MVH: TicsyBoy Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 altså jeg har lyst til og finne ut hvilken router det er! f.eks netgear d-link osv noen som vet d?? Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 men der står ikke typen der står bare : Lenke til kommentar
ticsyboy Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 der står ingenting! noen andre forslag?? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Prøv å telenetè den, kan hende det står der før du logger inn.... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 men der står ikke typen der står bare : 6611478[/snapback] Hva står der? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 prøvd admin som passord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå