madammim Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Litt på sia, men jeg prøver alikevel. Er det noen som har peiling på om det er mulig å koble en MP3- spiller til en bilstereo, vha. inngangen til CD- veksleren? Jeg har prøvd, men jeg får tydeligvis ikke "aktivert" denne inngangen uten at jeg har koblet til styrekabelen for CD- veksleren, og jeg har jo ingen veksler, bare en MP3 spiller... Håper det er noen med erfaring der ute, som kan hjelpe meg. Burde jo være mulig å lure spilleren til å "aktivere" inngangen. Det er en Panasonic cq-dfx444. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Jeg vet JVC har en overgang fra phono til cd-vekslerinngang. Du kan vel sjekke om Panasonic også har det. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Det er jo bare noen få volt som skal til for å aktivere den inngangen. Jeg har sett kompiser som i mangel på lang nok remote-ledning har kobla rett ifra 12v (+) til remote-inngangen. Dette funker da bra men man må jo huske og koble den ifra når man stopper bilen.. ellers så står jo forsterkeren/veklseren med strøm på..(tomt batteri) Et annet (bedre alternativ for helsen til veksleren) er å bare bruke et 9-volts batteri og koble + til remote inngangen. Den andre ledningen går seff på jord (-). (med 9-volts batteri mener jeg slike man finner i røykvarslere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå