Cathrine S Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 lurer litt på hvor viktig/hvor mye forskjell det egentlig vil bli om jeg kjøper en acer pc med CPU Pentium centrino M 1,7 GHZ eller Intel core duo? hvordan vil jeg merke forskjellen? den med core duo koster 8400kr,den med pentium m koster 7300kr... vil gjerne spille litt på pc oxo, men skal først og fremst bruke den som studentpc Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 lurer litt på hvor viktig/hvor mye forskjell det egentlig vil bli om jeg kjøper en acer pc med CPU Pentium centrino M 1,7 GHZ eller Intel core duo? hvordan vil jeg merke forskjellen? den med core duo koster 8400kr,den med pentium m koster 7300kr... vil gjerne spille litt på pc oxo, men skal først og fremst bruke den som studentpc 6610650[/snapback] Gi oss linker til begge maskinene så har vi et mye bedre grunnlag for å utale oss om ditt spørsmål. Lenke til kommentar
Cathrine S Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 lurer litt på hvor viktig/hvor mye forskjell det egentlig vil bli om jeg kjøper en acer pc med CPU Pentium centrino M 1,7 GHZ eller Intel core duo? hvordan vil jeg merke forskjellen? den med core duo koster 8400kr,den med pentium m koster 7300kr... vil gjerne spille litt på pc oxo, men skal først og fremst bruke den som studentpc 6610650[/snapback] Gi oss linker til begge maskinene så har vi et mye bedre grunnlag for å utale oss om ditt spørsmål. 6610785[/snapback] oki!: https://prisguiden.no/product.php?p...fbd557dc9c644f8 og https://prisguiden.no/product.php?p...=specifications forresten: når det står webkamera:Nei betyr det kun at det ikke følger med webkamera, eller er det ikke mulig å koble til webkamera noen gang?? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=67556 Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 ville valgt den kvas har, ingen av de du har satt opp kommer til å funke på noen spesielle spill. ikke med de som har intgert grafikkort nei. Lenke til kommentar
release Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 lurer litt på hvor viktig/hvor mye forskjell det egentlig vil bli om jeg kjøper en acer pc med CPU Pentium centrino M 1,7 GHZ eller Intel core duo? hvordan vil jeg merke forskjellen? den med core duo koster 8400kr,den med pentium m koster 7300kr... vil gjerne spille litt på pc oxo, men skal først og fremst bruke den som studentpc 6610650[/snapback] Du vil merke forskjellen når du multitasker. F.eks. hvis du skal redigere bilder, brenne en dvd e.l. samtidig.. Til en helt vanlig student pc er ikke akkurat core duo så nødvendig, men det kommer litt an på bruken. Du klarer deg nok lenge med centrino M prosessoren til vanlig bruk. Lenke til kommentar
Sjefen.no Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Den dual core prosessoren der (T2050) er jo litt "utdatert", er den ikke? Den har vel merkbart tregere buss enn T2300 og oppover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå