SkinnyT Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har en middels bærbar og en middels stasjonær PC fra før av, så er egentlig likegyldig hvilken av disse to som blir valgt. Så, hvilken av disse to pakkene ville dere valgt? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det der var den sykeste bærbaren jeg har sett hvertfall... Den stasjonære er jo ikke akkurat en bedrift pc Det er en hardbanka gamer pc Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hmmm, tørr jeg tenke at far i huset skal få ny PC, og sønn i huset fra 1988 vil ha en ûberleet PC til eget bruk ? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Hmmm, tørr jeg tenke at far i huset skal få ny PC, og sønn i huset fra 1988 vil ha en ûberleet PC til eget bruk ? 6610806[/snapback] Ja, stemmer ganske bra det. :!: Lenke til kommentar
zaico Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Om du har en middels bærbar pc som kan brukes til skole, surfing osv, så ville jeg helt klart valgt den stasjonære! Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 vis du liker å drasse med deg cder,flashminne osv til jobben såklart ville jeg valgt stasjonære, liker du å inponere med at du har en fet bærbare ta den. begge kjører veldig bra på spill! Lenke til kommentar
sirkillalot Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 hva i helvete koster den stasjonære?? tror du hydro også tilbyr sine ansatte liknende pc avtaler?? hilsen espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå