Iceman22 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Den nye pcen kommer til å ha dette hovedkortet og en E6600. Valget står mellom disse brikkene: Corsair OCZ De ser ganske like utt så det er litt vanskelig å velge. Hva hadde dere valgt? Hvorfor? Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 2gb ocz settet.. for jeg har god erfaring med ocz å for at det er et 2gb sett Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Jeg har bestilt akkurat den samme prosessoren og hovedkort som deg, jeg gikk for OCZ brikkene siden jeg bare har gode erfaringer. det pleier og være veldig stabile, tåle mye volt og ganske kalde. Gleder meg virkelig til det hovedkortet kommer på lager Endret 4. august 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Jeg har bestilt akkurat den samme prosessoren og hovedkort som deg, jeg gikk for OCZ brikkene siden jeg bare har gode erfaringer. det pleier og være veldig stabile, tåle mye volt og ganske kalde. Gleder meg virkelig til det hovedkortet kommer på lager 6614168[/snapback] Gleder meg også til hovedkortet og prossesoren min Kjeder livet utt av meg akkuratt nå Får gå for OCZ brikkene da, de er jo endel billigere en Corsair brikkene i tilleg. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Fint at det er noen med vett i hodene Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 2gb ocz settet.. for jeg har god erfaring med ocz å for at det er et 2gb sett 6614017[/snapback] Corsair settet er også et 2GB sett Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 men de kostet jo en cpu mere hehe Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 men de kostet jo en cpu mere hehe 6624349[/snapback] Sant nok, hehe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå