Simen_M Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Er forholdsvis ny innen fotografi, så all konstruktiv kritikk blir satt pris på. Men det er lov til å legge vekt på det positive Bilde ble nylig tatt på en ferie på Bjørnsund. Er ganske fornøyd med fargene, og vil gjerne høre hva dere syns om komposisjonen. Bilde er tatt med et Canon EOS 350D kamera, med et Canon 18-55mm objektiv. Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 Av en eller annen grunn likte jeg bildet Vet dessverre ikke hvorfor Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. august 2006 Rapporter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Syns bildet var nydelig og stemningsfult. Er det 18-55mm kitlinse? if so må jeg si at den krikken den linsa får er utilplass.. rett å slett nydelig bilde Følger ganske lett "rule of thirds" så er jo dømt til å være bra komp. Endret 3. august 2006 av Diablito2k Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Har samme linsa selv, men får nok ikke halvparten så fine bilder(men nå er jeg heller ingen ekspert enda) Endret 4. august 2006 av Kiter Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Bare jeg som savner øl og fiskestang når jeg ser bildet? On topic: aldeles nydelig bilde. Tenkte på og ta bort hjørnet på byggningen, men det vil bare ødelegge hele stemningen. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Likte dette bildet ! Du har fått med bryggemiljøet på en flott måte, og komposisjonen er med på å ramme det inn. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Pent - flott lys! Bra motiv. Bra komposisjon. Klapp deg selv på skulderen! Om jeg skal foreslå noe, små må det være at jeg kanskje ville ha stått litt til venstre slik at bryggekanten blir helt horisontal i bildet. Pluss at det er noe greier ved siden av naustet som du kunne ha ryddet unna. Men da hadde det kanskje blitt litt sterilt.. Hmm. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Bildet er fint, helt klart. Men det er ikke klart nok. Det ser ut som om du har fokusert på bygningen på siden, og ikke f.eks på båten. Dette ødelegger dessverre en god del av bildet for min del. Lenke til kommentar
Simen_M Skrevet 4. august 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Takk for den fine kritikken! :!: Angående det med å ta vekk hjørnet på huset, så prøvde jeg det ut, men fant ut at jeg likte det bedre med. Er enig i at det ville tatt litt livet av stemningen. Endret 4. august 2006 av Simen_M Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 finfint bilde, Simen. Likte godt måten plankene, huset og brygga rammet det hele inn. Jeg skulle likt å være med på ferie-turen til Bjørnsund uansett, bra komposisjon! Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Ja et pent og godt komponert bilde dette her. Flott at du har fått nærmeste veggen på naustet i 'vater'. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. august 2006 Rapporter Del Skrevet 4. august 2006 Du skulle brukt så lav blender så mulig! DA hadde bildet blitt enda bedre , for da hadde nok både bygningen + det bak blitt bra!, ellers kjempefint syntes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå