RimArt Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) hei. Dette verker VELDIG dumt. Men det er ikke så lett som det høres ut som. Jeg har dette hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321030 Det jeg lurer på er. Hvordan kommer man inn via sikkerhetsmodus ? Jeg har prøvd med å klikke på F8 med det hjelper ikke. Takker for alle svar Endret 5. august 2006 av RimArt Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 har du prøvd via msconfig? kanskje det funker. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 har du prøvd via msconfig? kanskje det funker. 6610704[/snapback] ja det vet jeg at går ann. Men det er jo en litt tungvidt måte. Finnes det ingen lettere måte ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) F8 er trikset, men dersom du har et Logitech tastatur må du sikkert trykke en knapp før du får bruke de farlige funksjonstastene. Fra det står "Updating DMI POOL data" hamrer du på F8 og etter et par sekunder er du nok der. EDIT: Har du USB-tastatur? Endret 3. august 2006 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 F8 er trikset, men dersom du har et Logitech tastatur må du sikkert trykke en knapp før du får bruke de farlige funksjonstastene. Fra det står "Updating DMI POOL data" hamrer du på F8 og etter et par sekunder er du nok der. EDIT: Har du USB-tastatur? 6610757[/snapback] Har et microsoft tastatur. Ja det er USB på den men bruker ikke USB. Bruker den vanlige metoden. Skal foresten prøve med et annet tastatur i morgen. Men nå tar jeg senga Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 F8-tasten skal fungere ja. Lenke til kommentar
RimArt Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 fikk fiksa det med mitt eget tastatur. hehe. Det var vist F10 som det fungerte på. F8 er til å bote med vist. For da jeg klikka på den kom det opp hva jeg ville bote fra. Men fikk i så fall fiksa det. Takker for svarene jeg fikk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå