magnulf Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Emnetittelen sier vel det meste: Hvordan er ytelsesforskjellen på BIX og BIGT? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Emnetittelen sier vel det meste:Hvordan er ytelsesforskjellen på BIX og BIGT? 6610416[/snapback] Kommer helt an på hvor mye CFM viftene du monterer på den greier. BIX trenger vifter med høy CFM for og være effektiv. Derimot så kan du lese denne. http://www.hardware.no/tester/kjoling/seks...black_ice/11429 Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Har lest den testen flere ganger... Men den besvarer ikke akkurat spørsmålet mitt.... Men min BIX III yter jo glimrende med mist vifter. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Har lest den testen flere ganger... Men den besvarer ikke akkurat spørsmålet mitt.... Men min BIX III yter jo glimrende med mist vifter. 6635550[/snapback] ok Hva har du i loopen din da? Vanntemp? Romtemp? CPUtemp? Endret 8. august 2006 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Akkurat nå har jeg kun cpu da P4 2,4@2,9ghz Romtemp vet jeg ikke temmelig varmt vertfall. Vanntemp vet jeg heller ikke CPU temp 35 grader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå