Mr.M Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hvordan får man passord så det er mulig å få tilgang til handlesystemet hos PSDATA? Skulle vært inne å sjekka en bestilling jeg har der. Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Så vidt jeg husker så måtte du huke av for deg muligheten når du bestillte. Hvis du ikke har gjort det, så har du ikke mulighet til å sjekke fremgangen i ordren din. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 hmmm, javel. Kan ikke huske å ha sett en options om det men. Forøvrig; prøvde å bruke best.nr. og kundenr. som passord, det gikk ikke... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Hva med å sende PSdata en mail. Det funker sikkert best:) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 22:54, skrev Orjanp:Hva med å sende PSdata en mail. Det funker sikkert best:) Ser du ikke hva ins@ne skriver?.. For meg er *toget gått*. Hvorfor kan de ikke la folk bruke kundenr. som passord?? Hadde vært enkelt og greit. [ Denne Melding var redigert av: Hotbox på 2002-10-20 23:06 ] Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 toget har ikke gått. bare send en mail til ps-data, så sender de deg et passord. Har vært igjennom det samme selv :smile: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Ja jeg hører hva han sier. Men er han ansatt i PSdata? Det trenger ikke være korrekt det han påstår, til tross for at han sier det. Det kan jo være at han ikke har undersøkt godt nok. Nå er det i tillegg en som sier at det er mulig. Hvem skal du da stole på? Istedenfor å blindt stole på hva andre sier kan det jo være en ide å spørre rette instans først. Send mail til PSdata. Hvis de sier at toget er gått, først da er det gått, ikke ellers! :wink: [ endret av Orjanp den 2002-10-21 09:23 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå