Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Som emnetittelen sier finner pcn bare en sata disk av gangen. Avhengig av hvilken hard disk jeg setter i sata slot 1/2/3/4/5/6 så starter enten pcn opp eller så sier den at NTLDR manger. Kan godt plugge inn den andre og, men den blir ikke funnet. det må da være mulig å få begge til å virke s amtidig?? TIPS anyone? Oppsettet mitt står i signatur. Prøvde på "maskinen min virker ikke" forumdelen, men der var det like mye liv som i en nyvasket ny gymsokk. Håper det er litt mer respons her, da dette problemet plager meg. Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Prøv å jumpre disken til 1.5gbps operation eller hva det heter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvordan? Må jeg over i hard disk delen? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 nei, du må bare jumpre harddisken... gjort på 2 sek. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Da har jeg googlet jumpringen, og prøvd, uten noe som helst effekt. andre forslag? Endret 4. august 2006 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Hanse-mann Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Da har jeg googlet jumpringen, og prøvd, uten noe som helst effekt. andre forslag? 6610513[/snapback] Du kan prøve gå inn i bios på Intergrated Peripherals og velge sata devices config. Også Velge device 0/1/2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå