:Francis: Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei, kjøpte meg ntlig en Acer 8202Wlmi. Siden jeg er en del på reisefot så lurer jeg på om det er mulig å koble IP telefonen til LAN porten og koble meg på et Wlan når jeg er på tur og ha med en liten telefon som jeg kan ringe med? Håper noen kan klarere dette for meg! Francis Lenke til kommentar
butare Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hei, kjøpte meg ntlig en Acer 8202Wlmi. Siden jeg er en del på reisefot så lurer jeg på om det er mulig å koble IP telefonen til LAN porten og koble meg på et Wlan når jeg er på tur og ha med en liten telefon som jeg kan ringe med? Håper noen kan klarere dette for meg! Francis 6610219[/snapback] Ja dette kan gjøres. Kan samtidig anbefale softphone til Telio. Har brukt den på flere hoteller trådløst i statene. Så slipper du lete etter strøm til telefon og adapter. Edit: Sjekk forum på Telio.no Endret 3. august 2006 av butare Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvorfor ikke bruke Telios SoftPhone? Det er rett og slett bare programvare i PC'en som lar deg ringe via Telio-abonnomentet du har. Du trenger da mikrofon i maskinen, eller aller helst et headset. Lenke til kommentar
Arius Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er ikke værre enn å kjøre ei brokobling mellom Wlan og lan. Da forwarder du trafikk til din ip-telefon. Dette har jeg ikke testet, men det skal funke teoretisk sett. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 13. august 2006 Forfatter Del Skrevet 13. august 2006 Jeg har nå installert telio softphone og det funker helt fint! Takk for hjelpa! Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå