Proof Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei. Min pc skrur seg av ofte når jeg sitter å gjør ting på maskina, jeg har nettopp skiftet strømforsyning/oppdatert ram/skiftet harddisk/skiftet kabinett. Har nå 4 vifter på kabinettet, så kjøling skal det ikke være noe problem med men kan legge med to screenshot fra 2 programmer her om tempraturene. På det ene programmer virket tempraturene okei! Men hvorfor skrur pc'n seg av så ofte når jeg gjør ting på maskina? det tar av å til en stund før den gjør det, av å til fort før den skrur seg av, har noen svar på mine problemer? Jeg sitter å tenker, kansje det er den nye harddisken det er noe feil med? er det en mulighet for å sjekke det? Lenke til kommentar
Tobb3 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Heisann. Når skrur pcen seg av? holder du på med noe spesielt når den skrur seg av? Lenke til kommentar
Proof Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Jeg sitter vel å gjør som jeg pleier på pc'n min, enten surfer jeg rundt på nettet eller så sitter jeg i photoshop. Så skrur den seg plutselig av å starter opp igjen, dette skjer varierert, aldri noe spes tidspunkt mellom hver gang. Lenke til kommentar
Tobb3 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Okei,da er det enten at du har for liten PSU eller at det er noe som feiler RAM`en din! tipper det er RAM`en din, hadde et annet problem selv med RAM. vist du har 2 RAM brikker, prøv så å kjøre pcen med 1 brikke å se hvordan det går! Lenke til kommentar
Proof Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har nettopp kjøpt en av markedets kraftigste strømforsyninger, har testet å ta ut den nye rambrikken men er ustabilt forde om. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvis du skriver litt av hva du har i maskinen så blir det gjerne enklere. Og bare av nysgjerrighet,hører du noe pipelyd i det maskin slår seg av? Lenke til kommentar
Tobb3 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Proof: ok, da vet vi at du har sterk PSU! men da er det sikkert RAM`n som jeg snakka om isted. Spellbound: i det det piper når pcen skrur seg av er det pga cpu temp eller lignende. Lenke til kommentar
Proof Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Ingen pipelyder. Jeg har 2gb ram. Raptor Western digital harddisk 74gb. Har en slik strømforsyning bare at den er rød -> http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308851 Lenke til kommentar
Tobb3 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ha! noe må være feil med RAMen din..send inn til der du kjøpte de fra elller prøv en kompis sin ram brikke,vist ikke det funker må det være noe med CPU Lenke til kommentar
Proof Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 CPU er ok! Ram er ok! Jeg har hatt den inne til sjekk idag å tempraturer var helt perfekt. Men den skrur seg fortsatt av å dem skyldte på virus, jeg formaterte men den skrur seg fortsatt av. Lenke til kommentar
Estra Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 min maskine gjorde også dette en stund... Har du skjekka Skjemkortet? problemet med min maskine var at skjermkortet overakselrerte.. Lenke til kommentar
Proof Skrevet 5. august 2006 Forfatter Del Skrevet 5. august 2006 Hvordan sjekker jeg skjermkortet? Lenke til kommentar
Estra Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 det kom opp melding.. med sånn error-shit.. så googla jeg det.. så fant jeg et forum.. og fant ut at det var overakselrasjon på skjermkortet.. men det kan ordnes lett.. men da kan man ikke spille 3D-spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå