RRhoads Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Rundt de tider Gears of War blir sluppet, slipper Megadeth sitt album, United Abominations. På denne skiva er det en sang som heter Gears of War. Nå lurer jeg på om noen andre har hørt noe om soundtracket til spillet. Er det ren tilfeldighet? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Rundt de tider Gears of War blir sluppet, slipper Megadeth sitt album, United Abominations. På denne skiva er det en sang som heter Gears of War. Nå lurer jeg på om noen andre har hørt noe om soundtracket til spillet. Er det ren tilfeldighet? 6609951[/snapback] nei skal finne en link..... edit: http://news.teamxbox.com/xbox/11418/Megade...s-Release-Date/ Endret 3. august 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Yess! Litt Dave Mustaine mens man skyter monstre til det hinsidige! Deilig, og det blir bare deiligere! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Yess! Litt Dave Mustaine mens man skyter monstre til det hinsidige! Deilig, og det blir bare deiligere! 6611994[/snapback] Helt enig. Ingenting er som et skytespill med bra soundtrack. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Gears of War kan nå lastes ned gratis her: http://news.teamxbox.com/xbox/12321/Megade...e-for-Download/ Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Gears of War kan nå lastes ned gratis her: http://news.teamxbox.com/xbox/12321/Megade...e-for-Download/ 7354692[/snapback] Bare for å presisere - Det er sangen, ikke spillet det er snakk om folkens! Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Dette er kanskje den dårligste låten jeg noen gang har hørt. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Må si meg enig. Den er ikke Megadeth (eller Gears of War, for den saks skyld) verdig. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Synes sangen var konge jeg. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Synes sangen var konge jeg. 7355009[/snapback] Hadde den vært like feet selv om den ikke hadde vært på soudtracket til GeoW? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tja, den var... litt bra, kanskje. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Synes sangen var konge jeg. 7355009[/snapback] Hadde den vært like feet selv om den ikke hadde vært på soudtracket til GeoW? 7355094[/snapback] Nå er den vel ikke på soundtracket til GOW - bare inspirert av spillet. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Trist hvordan ett en gang så godt band som Megadeth har greid å bli så utrloig kjedelige som de er nå. Hørte gjennom sangen for ikke mer enn 10 minutter siden, men kan ærlig talt ikke huske noe av den utenom Dave Mustaines plagsomme hvisking "Gears of war... gears of war.... gears of war...." For ett makkverk. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nå er den vel ikke på soundtracket til GOW - bare inspirert av spillet. Takk og lov for det - at det ikke er soundtracket til GoW, mener jeg. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Likte sangen jeg. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 skuffende, dette var en elendig sang, rett og slett. Spillet er konga da Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Trist hvordan ett en gang så godt band som Megadeth har greid å bli så utrloig kjedelige som de er nå. Hørte gjennom sangen for ikke mer enn 10 minutter siden, men kan ærlig talt ikke huske noe av den utenom Dave Mustaines plagsomme hvisking "Gears of war... gears of war.... gears of war...." For ett makkverk. Musikken til Megadeth har nok blitt litt softere/radiovennlig siden Rust. RISK var nok kanskje det verste/mest radiovennlige av dem alle. Jeg mener de hatt en jevn stigning siden da, sammenlignet med et visst annet band av de fire store. The world needs a hero var OK, til tider bra også. The system has failed var bedre, og nå som Dave har fått med seg Glen og Shawn Drover fra Eidolon, blir nok Megadeth mer heavy enn de har vært på lenge. Kanskje de vil thrashe igjen? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Huff, likte ikke sangen så godt. Er litt fan av Megadeth, men de har tapt seg litt, nåja. Selv om jeg likte et par av sangene fra Risk. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Megadeths hyllest til Duke Nukem synes jeg er bra. Den Gears of War greia derimot, huff og huff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå