Yonaz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei! Sende in et ødelakt headsett eller basen på venstre øre er ødelakt , så får jeg akkurat samme tilbake? og de svarte på første mail og sa at headsette funka , men nå svarer de ikke lengre! Noen som veit hva jeg kan gjøre etter som at jeg med 100 % sikkerhet kan si at headsette er defekt? Tok opp lyden så kan derre høre , har send det lyd klippet til de og , men de har vist slutta og svare på mail :S lyden fra venstre side , http://home.no/aedn/odelaktheadsett.wav Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 har du prøvd og ringe di ? Lenke til kommentar
chris Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Du benytter deg av kjøpsloven. Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Du benytter deg av kjøpsloven. 6611270[/snapback] okei!;D hva sier den da ? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 noen som har noe peil på hva jeg kan gjøre etter som at de ikke svarer på mail lengre? Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Ringe dem! Hvor er det du har sendt inn headsettet? Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Ringe dem! Hvor er det du har sendt inn headsettet? 6614338[/snapback] http://www.databutikken.com/no/ , kjempe dårlig service ass.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå