Gå til innhold

1984, The Brave new world og Animal farm.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte Brave New World godt naar jeg leste den for et par aar siden. Den tar opp problemer med kloning og klassesystemer paa en effektiv maate, og den er ogsaa ganske spennende. Boken er nok mer aktuell i dag enn den var naar den ble utgitt, og den har vaert inspirasjon til endel science fiction, blant annet The Island virket som den hadde tatt elementer fra Brave New World.

Lenke til kommentar

Alle disse er jo bøker som man «må ha lest» i løpet av livet, helst i løpet av utdannelsen.

Jeg har til gode å lese A Brave New World, men kommer nok til å gjøre det en gang i nærmeste fremtid, må bare få unna noen andre bøker først.

1984 og Animal Farm er i alle fall bra. Sistnevnte er nærmest pensum i engelsk på videregående?

Lenke til kommentar
Jeg likte Brave New World godt naar jeg leste den for et par aar siden. Den tar opp problemer med kloning og klassesystemer paa en effektiv maate, og den er ogsaa ganske spennende. Boken er nok mer aktuell i dag enn den var naar den ble utgitt, og den har vaert inspirasjon til endel science fiction, blant annet The Island virket som den hadde tatt elementer fra Brave New World.

6624231[/snapback]

Endelig en som har skjønt noe :) Neida, men er helt enig i det du sier! Det var den boken som fikk meg til å lese den som jeg har i signaturen min. Den kommer du til å like ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...