Gå til innhold

Fins det kabel/pluggskjuler til kabinetter?

Anbefalte innlegg

Jeg har et Raidmax Cobra som kommer i posten i morgen, men jeg lurer på om det fins en lur måte for å skjule kablene og pluggene på baksiden. Kablene skal føres ned igjennom et skap, men kabinettet blir stående sånn at baksiden vil være helt synlig, så det ville sett ryddigere ut å ha noe som dekket det. Å dekke hele baksiden med en trekassekonstruksjon går selvsagt, men det hadde vært fint å ha noe litt enklere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et Raidmax Cobra som kommer i posten i morgen, men jeg lurer på om det fins en lur måte for å skjule kablene og pluggene på baksiden. Kablene skal føres ned igjennom et skap, men kabinettet blir stående sånn at baksiden vil være helt synlig, så det ville sett ryddigere ut å ha noe som dekket det. Å dekke hele baksiden med en trekassekonstruksjon går selvsagt, men det hadde vært fint å ha noe litt enklere.

6609401[/snapback]

Hvis du skal tette til baksiden tror jeg det kan bli litt i varmeste laget for innholdet.

Lenke til kommentar

Nå hadde jeg ikke tenkt å ha det helt tett, det må jo være noen luftehull, eventuelt en viftekanal. Jeg begynner å lure på om det enkleste er å bruke et av mine gamle kabinetter, kle det med teppe likt teppet der det skal stå og lakke fronten (eller finne på noe annet der). Og så bygge noe av tynne finerplater til baksiden, sannsynligvis med gode luftehull i toppen eller kanskje helt åpen topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...