gangstap Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har et problem med at "START"-knappen på oppgavelinjen min strekker seg over hele skjermen. Problemet er da at klokken, programmene som kjøres m.m ikke viser da den "START"-knappen ikke kan flyttes noen vei. Har prøvd det meste, og kommet frem til at det må være virus etc. Hva kan gjøres? Legger ved et bilde av oppgavelinjen..! Lenke til kommentar
Tobb3 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hehe,så veldig pent ut. Prøv å " lås opp" start linja di å lås den igjen. eller dra på "egenskaper" på "start" ->Taskbar så ser du på innstillingene der. Lenke til kommentar
Cissa_K Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har prøvd det meste, og kommet frem til at det må være virus etc. Hva kan gjøres? Legger ved et bilde av oppgavelinjen..! 6609382[/snapback] Siden du sier at det er virus, har du da et virusprogram som har søkt over og sett om du kan fjerne det slik ? Det finnes i tilfelle mange gratis programmer som fjerner spyware og annet drit fra maskinen. Viss du allerede har gjort dette og det ikke hjalp, da må du prøve å høyre-klikke på "start" knappen din, og låse opp opåpgavelinjen. Derfra formisnke den. Lenke til kommentar
gangstap Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Har prøvd å låse opp før, men ingen av forslagene funker. Finnes det små program/virus som kan forårsake dette? Forslag til å fikse dette? Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hehe.. dette var dagens beste(rett etter henne jeg pratet med på telefon om kjøleskap). Du kan også teste med systemgjennoppretting tilbake til en dato hvor den var "normal". Men dette ser veldig virus/malware ut. Så ville tatt en backup ASAP. Lenke til kommentar
gangstap Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Har sjekket for virus, men kan gjerne laste ned noen flere spyware-program.. Men, se dette bilde: Det er det eneste jeg kan gjøre når jeg "låser opp" oppgavelinjen. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 lol.. utrolig vittig. Systemgjennoppretting ? Lenke til kommentar
Tobb3 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Spør du meg, last ned search and destroy, Ad-Aware SE og NOD32! scan med alle 3 1 for 1 å skjekk.etter det så kan du prøve å gjøre som NoWiSee sier, Systemgjennoppretting! Lenke til kommentar
gangstap Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 Har prøvt systemgjenoppretting..! Funker ikke azz..! Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hmm. Ring eller send mail til MS og hør om de har vært borte i dette tidligere. Kan være google også vet noe om det. Men ta en backup av det du har på maskinen. Er noe dritt å miste ting. Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Heisann! Når det gjelder spyware scan`s, så ville jeg brukt "stand-alone scanneren" til Webroot, SpySweeper 5.0. Ifølge tester så har denne den største databasen med spyware-definisjoner. Så finner ikke den noe, så skal det mye til at at noen andre gjør det. Programmet kan lastes ned fra: http://www.webroot.com/ Obs: Husk at dette kun er en scanner, så den fjerner ingenting. Men du kan jo fjerne ting den finner manuelt Lenke til kommentar
minitiss Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 prøv å endre til klassiskvisning av startmenyen og se om det blir noe forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå