[TA]Gunners Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Skal jeg velge Viewsonic eller BenQ'en? Er bare disse skjermene jeg har funnet som er aktuelle.. Helst under tre tusen og maks 4 ms. Minimum 19". PÅ forhånd takk Lenke til kommentar
Tobb3 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei. Jeg har selv en Benqo LCD skjerm, hatt den i 2år nå! Den funker helt fint,bra for gaming å alt annet! Jeg er såfall kjempe fornøyd! Merket kommer mer og mer ut på markedet! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Kan vel forresten nevne specs på disse to skjermene : BenQ : Oppløsning 1280x1024 Kontrast 700:1 Brightness 300cd/m2 2 ms Viewsonic : Oppløsning 1280x1024 Kontrast 650:1 Antireflkes 75 Hz x 82 kHz Stor forskjell eller er det bare til å velge? Lenke til kommentar
Tobb3 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tja! Viewsonic er ikke så kjent merke på markedet! jeg ville ha gått for BENQ skjermen! Lenke til kommentar
Boye Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Viewsonic er verdenskjente innen dataskjermer BenQ driver også med voldsomt mye annet, mens Viewsonic holder seg praktisk talt 100% til skjermteknologi? Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 (endret) Tok en titt på bl.a. flatpanels.dk sine tester nå når jeg skulle kjøpe skjerm. Ganske omfattende tester. Spiller ikke så mye spill. Holder en del på med foto, så jeg kunne sikkert funnet meg en billigere skjerm med like god kontrast og fargegjengivelse, men jeg vil også ha en god spillskjerm som holder ei stund. Valget falt på en Viewsonic VX922 som jeg forhåpentligvis kan hente i morra ettermiddag. Oppdatering: Blei en Acer 1951C. Litt vel mye lys som lekker fra toppen av skjermen pluss at jeg fant 1 pixelfeil, så jeg vurderer å bytte i en annen, men spørs om jeg gidder. Endret 7. august 2006 av spock84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå