Skogli Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Da går jeg rett på sak, jeg vil ha propaganda plakater fra WWII. Norske plakater, ikke noe tysker greier som farer rundt på Google. Disse plakatene bør helst være i stor oppløsning og forholdvis god kvalitet. Håper dere kan hjelpe meg. Hilsen Skogli. Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Da går jeg rett på sak, jeg vil ha propaganda plakater fra WWII.Norske plakater, ikke noe tysker greier som farer rundt på Google. Disse plakatene bør helst være i stor oppløsning og forholdvis god kvalitet. Håper dere kan hjelpe meg. Hilsen Skogli. 6609206[/snapback] Jeg har ikke noen selv, men vet om folk som har fått avfotografere plakater hos nasjonalbiblioteket for bruk i filmer, bøker og sånt. Regner med du har funnet dem, men legger ut en link til dem likevel.. (klikk på "neste liste" nederst på siden) http://nabo.nb.no/trip?_b=krigstrykk&_n=0&...&_l=www_l&_q=10 Endret 3. august 2006 av EverythingApe Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Tusen takk, og nei, jeg hadde ikke funnet denne siden, så jeg er takknemlig. Ser at bildene ikke er i høyeste oppløsning, men skal se hva jeg får gjort med dem. Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Tusen takk, og nei, jeg hadde ikke funnet denne siden, så jeg er takknemlig. Ser at bildene ikke er i høyeste oppløsning, men skal se hva jeg får gjort med dem. 6609303[/snapback] Bare hyggelig å hjelpe! Lån deg et kamera, eller ta med en kompis som er god på sånt.. snakk med nasjonalbibliteket og be om å få avfotografere dem. Bildene på siden der er vel ikke brukende til stort. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Hvor ligger nasjonalbibloketet da? Jeg kommer til å holde meg i Os (utenfor bergen) Lenke til kommentar
Kakerlakken Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvor ligger nasjonalbibloketet da?Jeg kommer til å holde meg i Os (utenfor bergen) 6609437[/snapback] Nasjonalbiblioteket - Postboks 2674 Solli, 0203 Oslo telefon: 810 013 00 - Besøksadresser: Oslo - Drammensveien 42 Mo i Rana - Finsetveien 2 Google is your friend Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Hvor ligger nasjonalbibloketet da?Jeg kommer til å holde meg i Os (utenfor bergen) 6609437[/snapback] Nasjonalbiblioteket - Postboks 2674 Solli, 0203 Oslo telefon: 810 013 00 - Besøksadresser: Oslo - Drammensveien 42 Mo i Rana - Finsetveien 2 Google is your friend 6613023[/snapback] Ca 350 km fra Bergen, ta en titt på Bibloteket i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå