abcd423417984 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) får opp følgende feilmelding hver gang jeg starter maskina: http://home.online.no/~bj-bakke/sliproblem.png Jeg har akkurat lagt inn windows på nytt med nyeste drivere (derav den stygge desktoppen :!: ). Jeg hadde aldri dette problemet før jeg la inn nyeste versjon av driverne. Noen som vet hvordan jeg fjerner dette? EDIT: Jeg har Geforce 7800 GT og har aldri hatt SLI. Endret 3. august 2006 av invictus Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har du vært i BIOS og sjekket om sli er enablet der? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Alt som har med SLI å gjøre er disabled, men det er ingen konkret "disable SLI" variabel der såvidt jeg kan se... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det finnes ørten tråder om denne.. det er en feil med 91.31 driveren og du må enten oppgradere til 91.33 eller leve med feilen... Hadde du googlet så hadde du funnet ut dette kjapt. Lenke til kommentar
Toddb Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 her har du hjelpen. ta og instaler den filen som ligger under File Attachments på denne siden. så skal den gå vekk har gjort det selv. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Har samme problem på et Asus hovedkort som har et sånnt PCB kort i ene PCIe sporet som liksom skal automatisk detektere at man har/ikke har 2 grafikk kort.. Fryktelig irriterende er det iallefall med den meldinga. Personlig så misstenker jeg at dette er en liten PR-jippo, spess med tanke på at "click here for more info" sender deg til nVIDIA's SLI pr-side, og ikke gir noe som helst info om hvordan man kan skru av SLI i driveren så den holder kjeften. Så vidt jeg kan se i BIOS'en min, så er sli ikke påslått. ang. driver versjon.. sjekka for en stund siden, og jeg har de nyeste offisielle driverene, men for sjekke igjen. Endret 3. august 2006 av Dargar Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Takk for hjelpen. Funker nå. Dog ingen grunn til å bli sint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå