John Abrahamsen Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 22:16, skrev Divxdude:Mr.A: Hvorfor skulle jeg være misunnelig på deg? Jeg har ikke sagt at du har kommet med falske resultater. Men noen på forumet. IKKE JEG!Har sett på meldingene dine i det siste. Og du hjelper folk med vanskelig problemer. det setter jeg pris på. Så friends againg? Beklager for at du trodde JEG mente at du drev med falske ting! Ok fredsavtale :smile: Jeg syns jeg var høflig nok i den første posten min jeg... Lenke til kommentar
aedi Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-20 21:50, skrev Kong_Tom:Jeg har lest ett sted at intel generelt er mer passende for jenter, mens amd er en prosessor for menn. Håper dette var godt nok svar... :smile: Haha!! den der var bra.. Lenke til kommentar
aedi Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 ehm.. posta visst 2ganger.. [ Denne Melding var redigert av: aedi på 2002-10-20 23:32 ] Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 20. oktober 2002 Del Skrevet 20. oktober 2002 Kong_Tom : Av frykt for å gjøre dette seriøs - Siden 10% av alle maskiner tilhørere jenter(?) og 75% av alle "menn" har Intel. Når Intel da har litt over 80% markedsandel... betyr det at bare alle macho'er bruker AMD? Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Det kan vel bare bety at det er mange "skap-homser" der ute som ikke har krypi ut enda det... Neida. Skulle bare se om det gikk an å fyre opp noen her, men det har merkelig nok ikke slått til. Regnet nesten med at det skulle dukke opp noen fjortis og virkelig hisse seg opp (selv om det helt innlysende var en spøk) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå