Empty Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er på leit etter et nytt kabinett med plass til 2 Psu'er og 2 radiatorer, begge er ca 240x120cm, med så lite modding som mulig. Har planer om peltier kjøling. Har kikket på CM Stacker, Yeong Yang, Thermaltake Armor og Gigabyte 3D Aurora. TT Armor virka ganske greit på bakgrunn av denne posten. Noen andre forslag ute å går ? Litt kjedelig å kjøpe et helt nytt kabinett også får jeg ikke plass til alt uten seriøs modding. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Lian Li cube? Orker ikke finne link. Gå til microplex.no Lenke til kommentar
Empty Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Blir nok litt i dyreste laget for meg. Hadde ikke tenkt meg over den prisklassen de kabinettene ovenfor ligger. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ville gått for CM Stacker. Da kan du plassere den ene radiatoren i bunn og den andre i topp. Så bruker du PSU plassen oppe og modder den ander PSUen i front Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå