Hausser Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei, skal bygge meg en ny spill pc (hovedsakeli WoW og BF2) og siklet etter de nye prossesorene fra Intel https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=32223 Lurte på om dette passer sammen? Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei! Handlevognen er låst for andre, så du må trykke på "Lesbar for alle" og på "oppdater". Lenke til kommentar
Hausser Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Det er gjordt;) Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Det er gjordt;) 6609200[/snapback] Ser fortsatt ikke handlevognen din. Endret 3. august 2006 av Falcon_ Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Sikker på at du har gjort det? Ser ikke sånn ut.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hei, skal bygge meg en ny spill pc (hovedsakeli WoW og BF2) og siklet etter de nye prossesorene fra Intel https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=32223 Lurte på om dette passer sammen? 6608464[/snapback] Du har linket på feil måte. Du har linket til administrasjon av vognen, noe vi andre brukere ikke har tilgang til. Slik: Din handlevogn Jeg ville byttet ut strømforsyningen i en Hiper 580W, siden jeg tror den du har valgt er unødvendgi dyr. Velg en annen disk. Om du velger Seagate så velg 7200.10-utgaven som er bedre. Eller du kan velge WD eller Samsung. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Velg en annen disk. Om du velger Seagate så velg 7200.10-utgaven som er bedre. Eller du kan velge WD eller Samsung. 6609370[/snapback] Du kom meg i forkjøpet der ja. Skulle til å si akkurat det samme Ellers er pcen perfekt. Du skal klokke litt? Lenke til kommentar
Hausser Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Tenker på kanskje å klokke litt, men vet ikke enda. Blir en liten oppgradering fra min xp2500+, 9700pro 512 mb ram:) Gleder meg til at BWL skal gå slikeglatt:) Vurderte og den Hiper-R strømfosyningen og skal bytte ut HW til den Seagaten som ble anbefalt Endret 3. august 2006 av Hausser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå