Kristian09 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg kjøpte nye deler for litt siden dette hovudkortet <---(klikk bar) og en amd athlond 2x 4200 så ble jeg litt bekjumra da jeg skrudde alt i hop og leste litt på komplett det ikke stod at den var kompatibel til x2 hvertfal det står ikke det. lurte på om noen hadde greie på om denne passer til x2 Takk for svar Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg hadde det før, og fikk greie på at det funker med X2 da jeg kontaktet Komplett om det. Det kan hende det krever en BIOS-oppgradering for at det skal virke, jeg har aldri testet det med X2. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Ok...kjøpte strømforsyning,ram,hovudkort og prossesor men da alt var i og jeg skulle starte den så kom det fram sikerhetsmodus,starte på sist måte da windos virket,starte på vanlig måte da jeg trykker på en av dem så starter den seg om igjen og holder på slikt rundt og rundt......Vet du hvorfor den holder på slik? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du må nok installere windows på nytt hvis du har nytt hovedkort, ja.. Så det er nok derfor. Ta en backup av de filene du trenger og installer på nytt. Det er i hvert fall mitt råd. Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Vert letta da jeg fant ut nå nettop at prossesoren og det ikke var ødelakt Takk for hjelpen gutter/jenter Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Mens vi er i gang vet noen vor jeg finner en plass der jeg kan laste ned sån oppgradert bios? send helst link til der jeg kan Takk Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Du må nok installere windows på nytt hvis du har nytt hovedkort, ja.. Så det er nok derfor. Ta en backup av de filene du trenger og installer på nytt. Det er i hvert fall mitt råd. 6608424[/snapback] Man trenger ikke å installere windows på nytt ved bytte av HK. Trenger bare å avinstallere de gamle driverene og legge inn nye. Jeg er 99.99% sikker på at GF3 250 ikke støtter X2 prosessorer. K8N Neo2-FX bios ver 1.C Endret 3. august 2006 av Falcon_ Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 da har du sikker feil;) for når jeg skruer på dataen og ser på egenskaper så står Amd Athlon 64 dual core processor 4200+ 2,21ghz men alt jeg trenger er oppgradert bios Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Okei trodde du ikke fikk startet pc'n Linken min innholder den nyeste biosen. Men se etter hvilken versjon du har nå.. Endret 3. august 2006 av Falcon_ Lenke til kommentar
Locci Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du må nok installere windows på nytt hvis du har nytt hovedkort, ja.. Så det er nok derfor. Ta en backup av de filene du trenger og installer på nytt. Det er i hvert fall mitt råd. 6608424[/snapback] Man trenger ikke å installere windows på nytt ved bytte av HK. Trenger bare å avinstallere de gamle driverene og legge inn nye. Jeg er 99.99% sikker på at GF3 250 ikke støtter X2 prosessorer. K8N Neo2-FX bios ver 1.C 6609689[/snapback] NF3 250 støtter X2 den, bare så det er sagt Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Vor sjekker jeg vilken bios jeg har fra før? og når kan jeg se at jeg har riktig bios? Endret 3. august 2006 av Kristian09 Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Jeg tror jeg har fått det til;) pga...Greier og kjøre lett på bf2 med best grafikk har følgene 1,5 gb ram,amd x2 4200+,det hovudkorte jeg viste lenger oppe,ja er vel det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå