Sundbakk Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har nettopp kjøpt en ny Samsung 250 GB SATA2 disk. Disken blir funnet i BIOS og enhetsbehandling osv. men kommer ikke opp som en harddiskstasjon i Min Datamaskin. Har altså en disk fra før, så dette skal være en secondary disk. Noen som vet hvorfor den ikke blir funnet i min datamaskin? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Du må lage en partisjon først. Åpen kjør og skriv "diskmgmt.msc" (uten ""). Der ser du oversikt over alle lagringsmedier du har på maskinen. Velg den nye disken og opprett ny partisjon. Da kan du velge om du vil formatere der med en gang, eller om du gjør det via min datamaskin. Lenke til kommentar
Sundbakk Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Du må lage en partisjon først. Åpen kjør og skriv "diskmgmt.msc" (uten ""). Der ser du oversikt over alle lagringsmedier du har på maskinen. Velg den nye disken og opprett ny partisjon. Da kan du velge om du vil formatere der med en gang, eller om du gjør det via min datamaskin. 6608029[/snapback] Aha! Funker nå ja Takker så mye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå