MattisM Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Fikk pin koden til det nye Telenor sim kortet mitt i dag, og det gikk bra helt til etter jeg tastet in pin koden og telefonen startet, da står det bare "inaktivt sim kort", og det går ikke ann å søke på nett eller noen ting. Har sett at sim kortet har fått små riper på den kontaktflaten, kan det ha noe med saken å gjøre? Har prøvd den i 2 telefoner, og det samme skjer i begge. Har telenor noen tid før de aktiverer sim kortet eller noe sånt, eller må jeg skaffe meg et nytt?? Mvh Mattis Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 "Inaktivt SIM-kort" betyr at kortet ikke er aktivert av operatøren ennå. Ring til operatøren (Telenor Kundeservice i ditt tilfelle) og be dem om å aktivere kortet. Enkelt og greit. -snubbel Lenke til kommentar
MattisM Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Da ordnet det seg, tusen takk Lenke til kommentar
Wuttudal93 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hei MattisM Hvordan fikset det seg , hva gjorde du, og hvor lang tid tok det før det ble aktivert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå