egd1 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Har et Asus P5 WD2-e hovedkort. Der er fra venstre først 1 par med gult og sort spor for ram og rett ved siden er det et likt sett. Skal 2 stk minnebrikker stå i gult/sort eller gult/gult...? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) DIMM 1 og DIMM2 eller DIMM 3 og DIMM 4 jeg sier DIMM 1 og 2 Endret 3. august 2006 av wiak Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 1 og 3 etter min mening. Men manualen til hovedkortet vet best. Lenke til kommentar
egd1 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 1 og 3 etter min mening. Men manualen til hovedkortet vet best. 6608068[/snapback] Det står helt uforståelig beskrevet i manualen... Og 2 forskjellige svar her... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er ikke helt enkelt beskrevet, men for å oppsummere: for å kjøre dual-channel må minnemengden i hver kanal være lik. Kanalene i manualen er merket som A og B. Altså skal du plassere like minnebrikker i DIMM_A1 og DIMM_B1. Disse har også samme farge (gul), så det burde være ganske enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå