Joachim_F Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Computer & Video Games har funnet massevis av spennende informasjon om GTA: Vice City Stories for PSP. Les mer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Deilig! Ville ha den der ass(-zzzz). Blir gøy å prøve Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Svarte F#"¤!! Dette spillet har jeg lyst på...men har ikke lyst på en psp... Vice city "2" på xbox hadde vært no Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 [løpemodus=Elkjøp] Dæven det var bra, PS fan som meg er glad for disse nyhetene[/løpemodus]. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Gleder meg, skal kjøpes Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Må seriøst vurdere å skaffe meg PSP igjen, dette spillet høres jo helt konge ut. Men det kommer helt sikkert til PS2 etter en stund det også som LCS gjorde. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Må seriøst vurdere å skaffe meg PSP igjen, dette spillet høres jo helt konge ut. Men det kommer helt sikkert til PS2 etter en stund det også som LCS gjorde. 6608491[/snapback] Ja, mere penger vet du Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Håper det også kommer på ps2, i såfall gleder jeg meg ^__^ Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 hæ? har liberty city stories kommet til ps2? hvor? kjøpe! nå! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Det er vel en haug med idiotiske rasister som begynner å klage nå, slik som de gjorde da SA ble lansert (tenk, en mørkhudet hovedperson! "herregud så latterlig!"). Jeg gleder meg definitivt. Har faktisk nettopp begynt å spille LCS, da broren nylig har skaffet seg en PSP. Jeg liker det faktisk veldig godt, så VCS blir nok definitivt noe jeg/broren skal kjøpe. Spirre, LCS har kommet ut på PS2 u USA (det kom i Juni), men jeg tror ikke det har kommet til Europa enda. Gamespot er dog ikke like ivrige på dette spillet som de ellers bruker å være. Les deres omtale her. Endret 4. august 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det er vel en haug med idiotiske rasister som begynner å klage nå, slik som de gjorde da SA ble lansert (tenk, en mørkhudet hovedperson! "herregud så latterlig!"). Jeg gleder meg definitivt. Har faktisk nettopp begynt å spille LCS, da broren nylig har skaffet seg en PSP. Jeg liker det faktisk veldig godt, så VCS blir nok definitivt noe jeg/broren skal kjøpe. Spirre, LCS har kommet ut på PS2 u USA (det kom i Juni), men jeg tror ikke det har kommet til Europa enda. Gamespot er dog ikke like ivrige på dette spillet som de ellers bruker å være. Les deres omtale her. 6611054[/snapback] Jeg har allerede kjøpt LCS på gamezone i kristiansand, den har kommet for lengesiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg