tjuetre Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er det bare MEG, eller har BlueCom kundeservice på nivå med NGT? Nei faktisk, NGT kunne man sende mail til og risikere å få SVAR fra, det får man ikke fra BlueCom! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Det er nok ikkje bare deg! Etter at Ventelio kjøpte opp Bluecom, har supporten gått i dass! Det synes iallefall jeg. Har selv Catch SHDSL, og catch kjøpte jo opp Bluecom, som igjen ble kjøpt opp av Ventelio. Som gammel Catch kunde er jeg skikkelig forbanna på at supporten ikkje er slik den en gang var! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har brukt å sende mail til Bluecom, tatt vare på en kopi, stoppet å betale regninger. Tilslutt har innkasso kommet som jeg har "slått ihjel" med kopi av mail som Bluecom såklart opplyst om at de aldri har mottatt. Har spart endel kroner på det, fordi jeg har under forhandligene påberopt meg "tort og svie" for leverandørens rot. "Rotete" selskaper er til for å utnyttes, sålenge man sjøl er ryddigere. Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Det er nok ikkje bare deg! Etter at Ventelio kjøpte opp Bluecom, har supporten gått i dass! Det synes iallefall jeg. Har selv Catch SHDSL, og catch kjøpte jo opp Bluecom, som igjen ble kjøpt opp av Ventelio. Som gammel Catch kunde er jeg skikkelig forbanna på at supporten ikkje er slik den en gang var! 6607976[/snapback] Det som gjør eg må kontakte dem er jo at eg ikke har fått faktura fra dem etter over 2 måneder... og ikke FAEN om eg betaler sånn 5000,- når eg får regning.. er eg jo ikke intressert i.. Har ADSL2 og IP Telefon, og begge tingene funker ypperlig.. Eneste som er synd, er kundeservicen.. Lenke til kommentar
ffs Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 0 problemer her i de 4 åra jeg har hat ADSL fra bluecom... nedetid 3 ganger iløpet av de åra... fått svar hver eneste ganh jeg har hendvedt meg... ring hvis du lurer på noe kjapt, istedenfor å sende mail..det er jo seff ventetid men det er det over alt, satt 45 minutter i ventetid på telenor bedrift en gang, enda bedrifter liksom skal ha litt prioritet...men sånn er det blitt.. Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 0 problemer her i de 4 åra jeg har hat ADSL fra bluecom... nedetid 3 ganger iløpet av de åra... fått svar hver eneste ganh jeg har hendvedt meg... ring hvis du lurer på noe kjapt, istedenfor å sende mail..det er jo seff ventetid men det er det over alt, satt 45 minutter i ventetid på telenor bedrift en gang, enda bedrifter liksom skal ha litt prioritet...men sånn er det blitt.. 6608021[/snapback] Ring hvis du lurer på noe kjapt og vente tid på 45 minutter er normalt nå til dags.... Hmm, her må det da vel være noe som ikke stemmer vel?!! Men NEI, har ikke problemer med noe som helst med produktene.... mangler bare regningen eg! Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Enig i at ventetiden kan være litt lang på telefonen, de gangene jeg har ringt har det tatt 30 - 45 minutter. (Uten om en lørdag kl 11, da havnet jeg som nr 2 i køen og ventet maks 2 min). Men har bestandig fått god kundebehandling og god oppfølging. De gangene jeg har sendt mail med beskrivelse av problemer og litt dokumentasjon har jeg fått en oppringing fra saksbehandler eller tekniker iløpet av en dag eller 2. Har nå ADSL2+ 20 000/1 000 og IP telefon fra bluecom. Er godt fornøyd med produktet , og muligens en av de får som er fornøyd med brukerstøtten også. Linja yter 20-30 % under max (900 m fra sentralen) men den er dønn stabil, så jeg klager ikke av den grunn. Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Enig i at ventetiden kan være litt lang på telefonen, de gangene jeg har ringt har det tatt 30 - 45 minutter. (Uten om en lørdag kl 11, da havnet jeg som nr 2 i køen og ventet maks 2 min). Men har bestandig fått god kundebehandling og god oppfølging. De gangene jeg har sendt mail med beskrivelse av problemer og litt dokumentasjon har jeg fått en oppringing fra saksbehandler eller tekniker iløpet av en dag eller 2. Har nå ADSL2+ 20 000/1 000 og IP telefon fra bluecom. Er godt fornøyd med produktet , og muligens en av de får som er fornøyd med brukerstøtten også. Linja yter 20-30 % under max (900 m fra sentralen) men den er dønn stabil, så jeg klager ikke av den grunn. 6608062[/snapback] Joda, produktene er kjempe gode.. har bare 10Mbit fordi de ikke klarte/ville levere høyere.. men de lovte stabil linje... og det tør eg påstå eg har.. Skal pinameg prøve å ringe de lørdag.. om det funker, så tusen takk for tipset.. :-) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Enig i at ventetiden kan være litt lang på telefonen, de gangene jeg har ringt har det tatt 30 - 45 minutter. (Uten om en lørdag kl 11, da havnet jeg som nr 2 i køen og ventet maks 2 min). Men har bestandig fått god kundebehandling og god oppfølging. De gangene jeg har sendt mail med beskrivelse av problemer og litt dokumentasjon har jeg fått en oppringing fra saksbehandler eller tekniker iløpet av en dag eller 2. Har nå ADSL2+ 20 000/1 000 og IP telefon fra bluecom. Er godt fornøyd med produktet , og muligens en av de får som er fornøyd med brukerstøtten også. Linja yter 20-30 % under max (900 m fra sentralen) men den er dønn stabil, så jeg klager ikke av den grunn. 6608062[/snapback] Joda, produktene er kjempe gode.. har bare 10Mbit fordi de ikke klarte/ville levere høyere.. men de lovte stabil linje... og det tør eg påstå eg har.. Skal pinameg prøve å ringe de lørdag.. om det funker, så tusen takk for tipset.. :-) 6608081[/snapback] Har også forsøkt å ringe support (høre på Bjørn Eidsvaag i x ant. min), sluttet med det. Heller tastet meg til salg, der får man svar mirakuløst fort, forklart situasjonen, og bedt salgspersonen gi beskjed til support om å kontakte meg (har samtidig bedt om navnet på "salgsdyret"). Det har gitt godt resultat flere ganger, med ulike serviceleverandører. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg har brukt å sende mail til Bluecom, tatt vare på en kopi, stoppet å betale regninger. Tilslutt har innkasso kommet som jeg har "slått ihjel" med kopi av mail som Bluecom såklart opplyst om at de aldri har mottatt. Har spart endel kroner på det, fordi jeg har under forhandligene påberopt meg "tort og svie" for leverandørens rot. "Rotete" selskaper er til for å utnyttes, sålenge man sjøl er ryddigere. 6608015[/snapback] Dette er nok den beste metoden jeg har sett på lenge.. Takketakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå