Sjøbanan Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Hei. Jeg har nettopp fått meg nytt skjermkort, problemet er at når jeg går ut helt av et spill, henger skrivebordet seg seg. Jeg har funnet en liten løsning tror jeg, fordi hvis jeg setter samme oppløsning på spillet som i skrivebord, henger det seg ikke etter jeg går ut av spillet. Har ikke formatert pcen siden jeg fikk nytt skjermkort, før hadde jeg ati 9800pro som ble ødelagt, deretter geforce 4ti som erstattning til jeg fikk Gforce 6800gt gs Er formatering kansje en løsning ? Takk for alle svar Endret 3. august 2006 av Stian2345 Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 "Henger seg"? Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Bildet fryser men lyden som kommer fra eventuelle personer som snakker i vt feks, er der videre og jeg kan snakke med dem også Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Hva er tempsene på CPU og Skjermkort? Endret 4. august 2006 av bzerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå