Joachim_F Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Midway har kunngjort at Wii-eiere får massevis av muligheter til å ta ut aggresjonen sin. Les mer Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ahh, rampage, et av de spillene jeg hadde utrolig mye morro med som liten snørrunge. Wee! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Må ha Wii, tenker dere det samme som meg?(kontrollere) Må ha dette spilet, Wii lønners seg ser det ut som. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 jeg kommer til å kjøpe wii av en grunn nemlig Emulatoren, kommer til å bruke SNES og N64 kontroller. og spille super mario 64, mario land osv. håper thirdpary spill som rock'n roll racing og turtles in time kommer også Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Som med Mortal Kombat: Armageddon, er det ikke kjent om Wii-versjonen Rampage: Total Destruction får noen unike funksjoner i forhold til de øvrige versjonene. Tja. Det nevnes vel flere steder at Rampage skulle ha 10 flere monstre... Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Så lenge de skal ta seg betalt (og kosollspill pleier å være dyrt) så bør det være noe nytt i rampage. Det var kult i gamledager, men ikke like klt nå lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg