Casanova_G Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Jeg har da kjøpt Panasonic NV-GS37, som jeg syns er et fabelaktig videokamera som fyller de fleste kriterier og som er et meget bra videokamera for amatør filmere som meg selv:P Men jeg kom over på panasonic.no sin side at det er en web-cam funksjon. Er dette tull eller er det virkelig en slik funksjon på dette videokameraet. Hvis det i så fall er en slik funksjon, er noen som vet om hvordan jeg installerer det? Takker for all slags svar PS. Linken til tekniske spesifikasjoner http://www.panasonic.no/servlet/PB/menu/11..._l13/index.html Endret 3. august 2006 av Casanova_G Lenke til kommentar
bofh Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har da kjøpt Panasonic NV-GS37, som jeg syns er et fabelaktig videokamera som fyller de fleste kriterier og som er et meget bra videokamera for amatør filmere som meg selv:P Men jeg kom over på panasonic.no sin side at det er en web-cam funksjon. Er dette tull eller er det virkelig en slik funksjon på dette videokameraet. Hvis det i så fall er en slik funksjon, er noen som vet om hvordan jeg installerer det? Tipper det er samme løsningen som på NV-GS180. Kameraet blir registrert som en USB Video device under WindowsXP (en generell driver for USB Video devices følger med WindowsXP). Såvidt jeg vet, finnes ingen tilsvarende driver for Windows2000. Det eksisterer ingen stabil driver for Linux (men det jobbes med det). Merk at de fleste videokamera med firewire utgang kan brukes som webcam ved å f.eks bruke WebCamDV. Det kan være litt tricky å konfigurere framerate o.l. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Fikk mitt GS120 opp i MSN som webkamera når jeg koblet det til firewire. Ikke noe hokus-pokus, da den kom rett opp uten videre konfigureringer. Ingen drivere eller software installert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå