Gå til innhold

Gears of War til xbox 360 blir lansert den......


kewell79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Nå kommer ikke Assassin Creed(ps3) før i Mars 2007.. Den sammen med Gears of War (360) og Heavenly Sword(ps3) som var topp 3 på E3 messen etter å ha lest gjennom endel kåringer.
Noe som betyr at begge konsoller sitter på en eksklusiv topp-tittel hver, Assassins Creed vil trolig komme til begge platformene.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiser ikke snack og drikker ikke brus. Og skal jeg like så godt kjøpe 15 spill så må det jo være spill jeg virkelig har lyst på: FF-XIII, MGS 4, Heavenly Sword, Just Cause, Brothers in arms, Tekken 6, GT Vision, Assassin's Creed, SOCOM 4, Resident Evil 5 +++++

 

Og de kommer jo på Ps3:) Så dette er grundig gjennomtenkt og har allerede bestemt meg(bestemte meg i fjor) Og mens jeg venter så blir det et par spill på 360'en som: Dead rising(hvis demoen er grei)Double Agent(siden det kommer om ikke så lenge) Saints Row(hvis demoen er grei) Halo 3 og muligens FAble 2 hvis det er 10 ganger bedre enn 1'eren som forresten sugde:)

 

Gears of War tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe siden det ikke virket som et spill for meg...

Lenke til kommentar

Avean, du sier så utrolig mye dumt! :wallbash: PS3 fanboy deluxe, med de dummeste argumentene jeg noen gang har hørt.. og din "david vs goliath" var bare helt utrolig driti ut.. =P og at du ikke har hørt om gears of war er helt utrolig, for det står om det overalt... og om det har seg sånn at du ikke har hørt om det ( lite trolig ) betyr det ikke at resten av landet ikke har hørt om det..! :nei: men takk for en god latter

Endret av spillerman
Lenke til kommentar
Avean, du sier så utrolig mye dumt! :wallbash: PS3 fanboy deluxe, med de dummeste argumentene jeg noen gang har hørt.. og din "david vs goliath" var bare helt utrolig driti ut.. =P og at du ikke har hørt om gears of war er helt utrolig, for det står om det overalt... og om det har seg sånn at du ikke har hørt om det ( lite trolig ) betyr det ikke at resten av landet ikke har hørt om det..!  :nei:  men takk for en god latter

6614348[/snapback]

 

Mannen vi elsker å hate blir nok en gang hetset. Fordi han fortjener det.

 

Hva om en moderator slenger opp en sticky poll; "Hvem seirer i konsoll-krigen? *Xbox360 - *Ps3 - *Wii."

 

Har sikkert blitt foreslått før.

Lenke til kommentar
Fordi jeg hadde ikke hørt om det før idag og følte ingen grunn til å lese mer om det. Det så ut som et typisk sci-fi fps spill. Jeg leser 5-6 nettaviser og er generellt ganske nerd når det kommer til spill. Da tviler jeg Ola Nordmann har hørt om spillet.

 

Medier beskriver dette spillet som våpenet mot PS3, men da skal spille være jævlig bra. Project Gotham Racing 3 var jo veldig bra på Xbox360 men det fikk ikke PS2 brukere til å kjøpe Xbox360 av den grunn. Det må noe mer til for å imponere og det har PS3 bare. De som sitter med de mest kjente titlene.

 

Face it, Xbox360 vs PS3 er David vs Goliath.

6608490[/snapback]

 

Avean: Tilogmed mora til en kompis har hørt om GeoW. Og ho er ikke ganske nerd ang spill :p

 

Fatter ikke åssen du har unngått å høre om GeoW og unngått å bli imponert over det; tilogmed jeg som også er PS3-fanboy (til en viss grad) inrømmer at det ser rimelig lekkert ut. Og det knuser nok det meste av det Sony klarer å levere rundt lansering.

 

 

 

PS: Tror det var David som vant kampen mot Goliath... ;)

 

 

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Tror ikke vi skal undervurdere det faktum at Avean mest sannsynlig elsker all "hetsen" han får.

Hadde mannen tatt seg nær av det så hadde han neppe "gått i fella" og slengt ut fanboy'ism i hver 360-tråd :)

Mannen er nok smartere enn vi tror.

 

Nevertheless: litt dumt at fokus forsvinner fra den egentlige diskusjonen og nesten hver gang dreier seg om tilsynelatende håpløse kommentarer fra enkelte, er det ikke?

 

Edit: hehehe, 360 poster ;)

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
ps3 veier 5 kilo noe som ikkje er en "liten boks" og sony har vist oppnådd samme støynivå som ps2 slim modell og for dere som ikkje har den så kan eg si att den er veldig stille av seg..om sony snakker sant er en annen ting..

6608649[/snapback]

 

Det stemmer nok at sony har oppnådd samme støynivå som ps2 slim!! De fant en fantastisk metode som funket hver gang. Trykket på "off" knappen!

 

I'll believe it when I hear it!

 

Når det gjelder Gears of War som PS3 gruser, har jeg mine tvil på at dette spillet kommer til å kuppe hele PS3 lanseringen.. neppe.. Sony har for godt tak på kundemassen sin.. MEN Gears of War kommer definitivt til å se bedre ut enn samtlige spill på PS3 i en god tid framover. Og det at noen fremdeles tror at PS3 er et hestehode foran Xbox360 er sørgelig. PS3 blir nok en god maskin (til 6000), men det er faktisk Xbox360 også (til 3000).. De som sier noe annet, synd på dere.. dere har nok ikke satt dere ned med en ordentlig..

 

Nei, vi kommer nok til å se til jul at PS3 blir årets forhåndsbestilte vare, mens Xbox360 og Wii kommer til å blir årets julegave. :)

Lenke til kommentar
Spiser ikke snack og drikker ikke brus.

 

Just Cause

Og det kommer jo på Ps3:)

6614187[/snapback]

 

Vel er ikke du en sunn en?

 

Og Just Cause kommer ikke på PS3, aner ikke hvor du har det fra, du kan kjøpe den sugne PS2 versjonen, men da går du glipp av mye.

6614229[/snapback]

 

 

Just Cause er ikke akkurat et Next-gen spill. PS3 kommer til å bare satse på NG-spill i motsetning til 360.

 

Som sagt så gleder jeg meg til GOW, men kjøper neppe spillet i år. For etter 17. November er det PS3 for alle penga:p Regner med jeg kjøper GOW en eller annen gang i januar/februar :)

 

OG Avean: Vennligst gjør hjemmeleksa di før du uttaler deg om ting. Du driter deg som oftest ut.

Endret av HaterFanboys
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...