_KroSjefen_ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 nå kommer vel FEAR, RE 5, RB six vegas også til ps3.. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Ser fram til GOW, men jeg blir nok en av dem som ikke kommer til å kjøpe spillet 17. November. Da er det PS3 for alle penga:p Kjøper spillet en eller annen gang i desember tenker jeg Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 nå kommer vel FEAR, RE 5, RB six vegas også til ps3.. 6608530[/snapback] Jo, men når jeg kan få de spillene til en konsoll som koster 3000, så vil jeg heller kjøpe den enn en konsoll som koster 5000+. Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Avean..! Face it, Xbox360 vs PS3 er David vs Goliath. 6608490[/snapback] Du driter deg så utrolig ut.. Xbox360 og Ps3 blir så og si helt like i grafikken... Vis du hadde følgt med så hadde du skjønt det... Og alle de som hakker ned på 360 pga feil.. Vent til Ps3... tro meg. det blir værre!! spesielt når man skal stappe så mye unødvendig inn i en sånn liten boks. ( skal temmelig mye kjøling til det greiene inni i en Ps3.. så forvent ikke noe lydløst obejkt. (antagligvis værre enn xbox360..) For at jeg skal kjøpe ps3 så burde det og gå for meg første gang jeg ser grafikken... Avean... sLUTT OG DRITT DEG UT HELE DAGEN!! Endret 3. august 2006 av vIc2r Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Fordi jeg hadde ikke hørt om det før idag og følte ingen grunn til å lese mer om det. Hvilken stein har du gjemt deg under de siste 9 månedene? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 liten boks. 6608607[/snapback] Der tar du feil Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Fordi jeg hadde ikke hørt om det før idag og følte ingen grunn til å lese mer om det. Det så ut som et typisk sci-fi fps spill. Jeg leser 5-6 nettaviser og er generellt ganske nerd når det kommer til spill. 6608490[/snapback] Da følger du ikke mye med - eller kanskje du bare leser PS3-sider? Det har jo stått om GoW både i Nettavisen, Dagbladet, VG og andre mainstream-medier - steder jeg vanligvis ikke går for å lese aktivt om spill men alikevel har snublet over artiklene tilfeldig. Personlig tror jeg Gears of War og Forza 2 kommer til å være et hestehode eller to foran de beste lanseringsspillene til PS3. GoW lanseres omtrent samtidig med PS3 og Forza 2 sannsynligvis et par uker før eller etter. Endret 3. august 2006 av Nonsens Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 liten boks. 6608607[/snapback] Der tar du feil 6608621[/snapback] hehehe... sant... men liten i forhold til alt unødvendig de skal ha inni der.. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 ps3 veier 5 kilo noe som ikkje er en "liten boks" og sony har vist oppnådd samme støynivå som ps2 slim modell og for dere som ikkje har den så kan eg si att den er veldig stille av seg..om sony snakker sant er en annen ting.. Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 ps3 veier 5 kilo noe som ikkje er en "liten boks" og sony har vist oppnådd samme støynivå som ps2 slim modell og for dere som ikkje har den så kan eg si att den er veldig stille av seg..om sony snakker sant er en annen ting.. 6608649[/snapback] slim har ingen vifte så rart den ikke bråker... så da har vel ikke ps3 vifte så gleder meg til hvor stabil den er Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Face it, Xbox360 vs PS3 er David vs Goliath. Vel, det er et litt dårlig eksempel, da det brukes mot sin hensikt her. Vet du hvem som vant den lille bataljen? Vet du hvorfor det kalles å være som "David mot Goliath"? Vel, hvis det er det som skjer blir jeg faktisk fryktelig glad. Da slipper jeg jo å lese disse forferdelig usaklige, irrasjonelle, naive og korttenkte innleggene dine. Endret 3. august 2006 av rasgar Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 jøss...viss slim ps2 ikkje har vifte så er det jo rart at den fungerer..ivertfall når det er 28 grader innendørs i denne varmen.. Lenke til kommentar
vIc2r Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 jøss...viss slim ps2 ikkje har vifte så er det jo rart at den fungerer..ivertfall når det er 28 grader innendørs i denne varmen.. 6608682[/snapback] http://www.psxshop.nl/product_info.php?products_id=1566 Denne viften må du kjøpe til den lille utgaven da man har overopphetingproblemmer Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Face it, Xbox360 vs PS3 er David vs Goliath. 6608490[/snapback] Mener strengt tatt at David vant den fighten 6608508[/snapback] Hahahahahaha! Dagens kommentar! Det der er jo "signature worthy!" Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Face it, Xbox360 vs PS3 er David vs Goliath. 6608490[/snapback] Mener strengt tatt at David vant den fighten 6608508[/snapback] Hahahahahaha! Dagens kommentar! Det der er jo "signature worthy!" 6608722[/snapback] Den er din... Kort den ned, fire linjer Endret 3. august 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 jaja...eg kjenner ingen som har problem med sin ps2 slim modell så da er det ingen problemer med den i det hele tatt...ring a bell anyone.. ?? skal beholde den linken eg i tilfelle ulykken skulle inntreffe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Er jo ikke så overraskende. Gates luftet jo for lenge siden ideen om å lansere Halo 3 samtidig mot ps3. At MS i stedetfor bruker det mest forhåndsomtalte spillet sitt er jo ikke overraksende, og er GoW GotY-materiale kan det bli vellykket. Det handler jo bare om å skaffe spalteplass og dermed er det jo mindre plass igjen for ps3. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Fordi jeg hadde ikke hørt om det før idag og følte ingen grunn til å lese mer om det. Det så ut som et typisk sci-fi fps spill. Jeg leser 5-6 nettaviser og er generellt ganske nerd når det kommer til spill. Da tviler jeg Ola Nordmann har hørt om spillet. Sjangsene er store for at du kastet vievann mot skjermen idet du så Microsoft nevnt i samme åndedrag som Gears of War. Face it, Xbox360 vs PS3 er David vs Goliath....og du husker vel kanskje hvem som faktisk vant denne berømte duellen? Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 OT: Face it, Xbox360 vs PS3 er David vs Goliath. 6608490[/snapback] Mener strengt tatt at David vant den fighten 6608508[/snapback] Hihihihiahahahahhohohoho :!: Ontopic: GoW tror jeg kan bli en liten torn i PS3 sin side, får bare håpe at den tornen irriterer nok til at de gjør en feil Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Dette, kombinert med en prisreduksjon på selve 360en, hadde vært det ultimate. Uansett, GoW er et av spillene jeg gleder meg mest til for tiden. Kommer garantert til å plukke opp en 360 i løpet av november. Kanskje før, om Dead Rising innfrir. Andre spill jeg ser frem til: Mass Effect, Halo 3, Resident Evil 5, Grand Theft Auto IV, Alan Wake, Bioshock, KotOR 3, Army of Two, Fable 2, Clive Barker's Jericho, og så videre. Spillfremtiden ser lys ut. Endret 3. august 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå