Gå til innhold

Gears of War til xbox 360 blir lansert den......

kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om det spillet har fått mye skryt tviler jeg det blir så veldig populært for Ola Nordmann. At noen kaller det Microsofts våpen mot PS3 er bare latterlig. Det blir som om noen peker med en paintballgun mot Rambo som står der med en minigunner.

Lenke til kommentar
Selv om det spillet har fått mye skryt tviler jeg det blir så veldig populært for Ola Nordmann. At noen kaller det Microsofts våpen mot PS3 er bare latterlig. Det blir som om noen peker med en paintballgun mot Rambo som står der med en minigunner.

6607825[/snapback]

Men så lenge man trekker av fortere enn Rambp kan Rambo få en malingsklatt i trynet og bli distrahert nok til at man kan ta minigunner'n og drepe jævelen.

Sånn i teorien...

Gears of War ser flott ut, og det går ikke an å kjempe med et spill mot en konsoll, men man gjør det nest beste.

Lenke til kommentar

6607825[/snapback]

Trur heller ikke Ola Nordmann ser på PS3 sin pris som noe populært.

Og når lille Ole Nordmann Jr står der med Pappa på Elkjøp å ser Resistance på en skjerm & Gears Of War på den andre skal du ikke se bortifra at valget blir litt lettere for både stor & liten når man så igjen titter på pris lappene!

:yes:

Lenke til kommentar

6607825[/snapback]

Jeg lurer på hvordan postene dine hadde vært hvis Heavenly Sword hadde vært 360-eksklusivt, og Gears of War hadde vært PS3-eksklusivt, avean:

Gears of War er en av de tunge spillsatsingene for Playstation 3. Epic Games hevder at spillet er så livaktig at testpublikummet har vanskelig for å forstå at de ikke ser på film.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvordan postene dine hadde vært hvis Heavenly Sword hadde vært 360-eksklusivt, og Gears of War hadde vært PS3-eksklusivt, avean:

Gears of War er en av de tunge spillsatsingene for Playstation 3. Epic Games hevder at spillet er så livaktig at testpublikummet har vanskelig for å forstå at de ikke ser på film.

6607947[/snapback]

EID! :!:

Lenke til kommentar

6607947[/snapback]

Hehe. dere er ikke nådige mot Avean ;)

Men GoW ser utrolig lovende ut, og jeg kan nesten ikke vente med å plaffe ned og sage opp noen udyr!

Multiplayer var jo også noe av det artigste folka på Gamespot hadde spilt noensinne, så har litt forventninger der også :love:

Lenke til kommentar

6607825[/snapback]

Hvordan kan du si at det ikke vil bli så populært blandt oss i Norge? Gi oss noen pekepinner på hvorfor dette spillet ikke vil slå an.

Lenke til kommentar

Det endelige beviset på at ledelsen i MS har IQ-brems. Tror de virkelig at folk som har bestemt seg for å kjøpe PS3 på lanseringsdagen, kommer til å ombestemme seg når de finner GoW i spillhylla?? Narr meg ikke til å le. Rett og slett tåpelig.

Hadde de derimot gitt ut spillet noen uker/mnd før, så *kanskje* de kunne overtalt noen gjennom reviews, demo, venner osv.

Lenke til kommentar
Det endelige beviset på at ledelsen i MS har IQ-brems. Tror de virkelig at folk som har bestemt seg for å kjøpe PS3 på lanseringsdagen, kommer til å ombestemme seg når de finner GoW i spillhylla?? Narr meg ikke til å le. Rett og slett tåpelig.

6608052[/snapback]

Det er ikke poenget. De eneste som kommer til å få kjøpt PS3 før jul er rabiate fanboys som har forhåndsbestilt maskinen allerede nå. Alle andre vil komme inn i butikken i desember, se en dyr PS3-demomaskin med et spill på som de kan få kjøpt i januar, og en mye rimeligere Xbox 360, med Gears of War, som lett matcher alt på PS3 rent grafisk, og som kan kjøpes der og da.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Hvorfor skal det ikke appelere til nordmenn? Jeg tror det vil være en like stor hit her som noe annet sted, og jeg har store forhåpninger til dette spillet. Jeg tror dog ikke dette spillet vil stjele så mye oppmerksomhet fra PS3, da vi snakker om et spill vs en ny konsoll.
Lenke til kommentar

6607825[/snapback]

Og da har Jesus,Gud og Orakelet sagt sitt... Avean du driter deg ut igjen, kan du bare vente og se. Jeg liker PS3, men drtiter meg ikke ut hver dag pga det. Ta dette som et tips.

Unasett spillet blir bra men det er ikke noe Halo...

Lenke til kommentar

6607825[/snapback]

Ja men Rambo hadde ikke råd til minugun fordi den var altfor dyr. :!:

Lenke til kommentar

6607825[/snapback]

Hvordan kan du si at det ikke vil bli så populært blandt oss i Norge? Gi oss noen pekepinner på hvorfor dette spillet ikke vil slå an.

6608000[/snapback]

Fordi jeg hadde ikke hørt om det før idag og følte ingen grunn til å lese mer om det. Det så ut som et typisk sci-fi fps spill. Jeg leser 5-6 nettaviser og er generellt ganske nerd når det kommer til spill. Da tviler jeg Ola Nordmann har hørt om spillet.

Medier beskriver dette spillet som våpenet mot PS3, men da skal spille være jævlig bra. Project Gotham Racing 3 var jo veldig bra på Xbox360 men det fikk ikke PS2 brukere til å kjøpe Xbox360 av den grunn. Det må noe mer til for å imponere og det har PS3 bare. De som sitter med de mest kjente titlene.

Face it, Xbox360 vs PS3 er David vs Goliath.

Lenke til kommentar

Jeg og ganske mange folk som er inne i spill har hørt om dette spillet, å jeg har ikke 360 engang. Jeg skal kjøpe 360 så snart jeg får lønn, og GOW er et av spillene jeg gleder meg til. Jeg tør å påstå at 360 har mange spennende titler som kommer, saints row, halo 3, just cause, RE5, Forza, Dead Rising, 2 days to vegas, FEAR osv. Nå er dette mine egne meninger, sikkert folk som ikke gleder seg til de spillene, men alt går jo på smak og behag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...