kindings Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Blir nesten en smule bekymret når jeg leser at ingen andre går for det hovedkortet som ligger i ordren min, nemlig Asus P5B DLX/WIFI-AP 6631834[/snapback] Det er det kortet jeg planlegger å kjøpe, har ikke funnet noe annet som frister enda. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som vet når det begynner å dukke opp hovedkort med brikkesett fra nVidia? Gjerne med SLI.. Er bare å håpe at ikke den plutselige etterspørselen etter Core2 stresser nVidia til å lage et halvferdig produkt.. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Noen som vet når det begynner å dukke opp hovedkort med brikkesett fra nVidia? Gjerne med SLI.. Er bare å håpe at ikke den plutselige etterspørselen etter Core2 stresser nVidia til å lage et halvferdig produkt.. 6642101[/snapback] nVidia har vel ett som er planlagt lansert ganske snart, det har vel vært planlagt i lengre tid, så noe hasteprosjekt bør det ikke være. Med mindre du faktisk har behov for SLI, så ville jeg heller gått for ett av Intel's egne brikkesett, tradisjonelt sett har Intel laget de beste brikkesettene selv. Dvs mht stabilitet, kompatibilitet etc... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Okay, har alltid hatt AMD før, men nå ser det ut som det blir Intel i min neste maskin. SLI er litt kjekt da. Tenkte å kjøpe et halvgodt skjermkort nå og et tilsvarende etter jul og ende opp med grei ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå