Jann - Ove Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Mhm, noe rart med ordrestatusen min på netshop - minnet, der jeg bestilte 2 * 2GB, 1 bekreftet, og 1 ubekreftet 31 i 7.ende(noen dager siden) Noen som har vært borti lignende før? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Det hørtes rart ut. Er neppe fra samme produksjonsserie da. Du burde avbestille og kjøpe et annet sted, hvor de vet hvorfor man må ha to like minnebrikker. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Er vel ikke så rart det, om det ikke var snakk om et enkelt produkt, men to? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 (endret) Blir nok et gigabyte hovedkort på meg http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=108983 Endret 4. august 2006 av Samcki Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Bestilte to 2*1GB OCZ Value sett, totalt 4GB. Var bare det med at ubekreftet dato som var for noen dager siden som var rart. Lenke til kommentar
Bowman Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 (endret) hei er ikke det feil at ingen ati baserte hk støtter core2duo? trodde asrock hadde en med ati xpress 200g... kan desverre ikke lage link til fem da jeg er på nettet med min se k700i edit: fant kortet.. asrock specs.. Endret 7. august 2006 av Bowman Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. august 2006 Del Skrevet 5. august 2006 Bestilte et msi powerup edition, sammen med corsair 6400 ram. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 finnes det m-ATX med conroe støtte? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 7. august 2006 Forfatter Del Skrevet 7. august 2006 finnes det m-ATX med conroe støtte? 6625095[/snapback] Ja, dersom du leser artikkelen som er knyttet til denne forumtråden finner du tips om flere mATX-modeller med Conroe-støtte, bl.a. Asus P5LD2-VM DH. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 finnes det m-ATX med conroe støtte? 6625095[/snapback] Ja, dersom du leser artikkelen som er knyttet til denne forumtråden finner du tips om flere mATX-modeller med Conroe-støtte, bl.a. Asus P5LD2-VM DH. 6626750[/snapback] takker, fikk ikke med meg noe om det da jeg leste artikkelen første gang spørs om de klokker da? produsenter som lager m-ATX har den formeningen at man ikke klokker når man har småe system Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Har nå kjøpt et system med Msi PowerUp 975x, Conroe e6600, OCZ 2048 xtc, Sapphire Radeon x1900xt. Håper det vil passe bra sammen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Conroen venter på meg på postkontoret nå. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Grattis, Mr. SS! Det vil nok passe sammen. Skal du overklokke systemet? Det kunne vært interessant å vite hvor mange MHz denne prosessoren kommer opp i. Men det kommer jo litt an på hva slags RAM du har bestilt også. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tror ikke rammen vil holde meg tilbake; http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=34626 Ikke cpuen heller for den saks skyld, vil nok heller være hk'et, tror jeg. Men vi får se! Er noen interessert i at jeg lager en post om systemet om hva jeg synes, oc o.l.? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg leser i alle fall gjerne igjennom et slikt innlegg Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg leser i alle fall gjerne igjennom et slikt innlegg 6628115[/snapback] Hvilken kategori burde jeg poste i? Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hvis du lager en godt skrevet og litt innholdsrik artikkel, kan du vel kanskje få publisert den hos hardware.no eller overklokking.no? Skader ikke å spørre ihvertfall. Mange er interessert i hva disse nye prosessorene duger til og nettavisene bør derfor være interessert i testartikler om dette. Endret 7. august 2006 av Prognatus Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Blir nesten en smule bekymret når jeg leser at ingen andre går for det hovedkortet som ligger i ordren min, nemlig Asus P5B DLX/WIFI-AP Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Hvis du lager en godt skrevet og litt innholdsrik artikkel, kan du vel kanskje få publisert den hos hardware.no eller overklokking.no? Skader ikke å spørre ihvertfall. Mange er interessert i hva disse nye prosessorene duger til og nettavisene bør derfor være interessert i testartikler om dette. 6628742[/snapback] Jeg har uansett lagd en tråd nå i "Overklokking av prosessor" forumet. Bilder fra leveransen fra Netshop.no er også å se for interesserte. Endret 7. august 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Blir nesten en smule bekymret når jeg leser at ingen andre går for det hovedkortet som ligger i ordren min, nemlig Asus P5B DLX/WIFI-AP 6631834[/snapback] Nei kortet er bra det, bortsrtt fra at den heatpipe-kjølingen ikke virker hodt nok. Lim på en sånn http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303858 oppat på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå