hitokiri Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Creative har nettopp presentert sin nye lille mp3- og videospiller, som kan skryte av lang batterilevetid. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Den lignet da ikke i det hele tatt på Ipod Nano Lenke til kommentar
lobster Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 .... Finnes ikke lik i det hele tatt..... Dette var jommen orginalt fra Creative....... Lenke til kommentar
Vollvik Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hvor er likheten? Visste ikke at Apple hadde enerett på rektangulær form. Det er f.eks ikke kontrolltaster på fremsiden, slik som på nano. De er plassert på siden på neeon. Må mp3-spillere være sirkel- eller stjerneformet for ikke å bli kalt ipod-kopier?? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Liker den valige svart/hvite designen myyye bedre enn å ha masse farger og sånt på MP3-spilleren. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 Syns den var lekker jeg. Men jeg ville heller sett trykkfølsomme kontroller på forsiden som på sjokoladetelefonen til LG... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 6. august 2006 Del Skrevet 6. august 2006 Godt jobbet av creative syns jeg. Endelig flere som ser det er glupt å slenge med line-in inngang, slik at man kan kopiere fra cd o.l Liten plass på denne spiller'n, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg