mcgroven Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Pirater skal ha det morsomt når de driver sitt virke. Du vil oppleve nøyaktig det motsatte i Jack Sparrow & co. sine sko. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg visste det var en grunn til at jeg nølte med å skaffe meg dette spillet, på tross av at jeg likte spillet som "følger med" til den opprinnelige PotC. Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Kjempe bra skrevet omtale. Lo greit av den og for å si det sånn, dette blir nok ikke et spill jeg gidder bry meg om. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 tror heller jeg kjøper lekene jeg så på CTN en dette spillet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Spill og film er mislykka sammen, begge veier. Nevner at film er greit hvis de ikke er regissert av en viss "Ooovey" Boll... Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Dette spillet hadde kanskje gjort seg bedre som et adventure spill à la Monkey Island. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Første Pirates of the Caribbean spillet var veldig bra. Dette var elendig, mildt sagt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Filmspill lykkes aldri, filmen er grei nok, egentlig ganske god. Men spillet er ille. Mildt sagt så er dette ganske typisk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 større slakt av et spill på gamer.no har jeg vel skjelden lest, men tydeligvis velfortjent Synd at filmspill liksom aldri når opp til forventningene, er jo tross alt så mange av oss som gjerne skulle ville spillt de storyene vi digger å se på film. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Likte slutten på kommentaren din. Ellers bra skrevet. Sånne spel er og blir elendige. Eit bra spel blir laget på litt lenger tid ein sånne. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. august 2006 Del Skrevet 4. august 2006 større slakt av et spill på gamer.no har jeg vel skjelden lest, men tydeligvis velfortjent 6609813[/snapback] Da må du lese oss oftere. Vi delte ut flere enere i fjor, for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg