tigerdip Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Hepp ! Jeg sitter og lurer på om det er verdt bryet med å skaffe en 3,4GHz p4 (sokkel 478) til å erstatte min 2,4 p4. Eller om jeg skal bytte hk og kjøpe en AMD ? Det viktigste er vel økonomien og hvor kraftig AMD cpu jeg må ha for å matche en 3,4 p4 Lenge siden jeg fulgte godt nok med på hardware til at jeg har oversikt over dette så noen gode råd vil jeg sette pris på Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 trenger vell bare en amd cpu med PR rating som er 3400 eller mer... men jeg fant ingen priser på 3.4ghz p4 478.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) En socket 939 cpu, 3800+ til 900 kroner, og et ASrock 939 dual sata 2 til 450 kroner, grei oppgradering til en billig penge Da har du både PCI-e og AGP også Endret 3. august 2006 av kremt Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 4. august 2006 Forfatter Del Skrevet 4. august 2006 kjellthore: 3,4GHz p4 koster ca 2500 ny. (Det har ikke jeg råd til nå). Er du sikker på at PR ratingen er pålitelig ? Jeg har hørt andre hevde den ikke kan sammenlignes direkte. kremt: Jeg har tittet litt på det kortet men er litt skeptisk til mangelen på pci (kun to). Er det noen måte å utvide antallet på ? med controller kort eller lignende ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå