K.. Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Heisann! Så at denne skjermen lå som ukens tilbud på komplett denne uka: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320331&cks=WYO Ble en smule frista til å kjøpe to av disse og kjøre dualscreen. Jeg krever ikke så mye av skjermen, bare at den viser det jeg.. vil den skal vise. Det jeg gjør mest på PC-en er tekstbehandling, chatting, surfing og litt bilderedigering. Dog hender det at jeg spiller spill som WoW nå og da. Er det rett og slett idiotisk av meg å kjøpe disse to skjermene? Takker for smarte svar. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 I og med at min 19 tommer LCD kostet 3000,- så er vel det ikke et snev idiotisk å få to til prisen av en. :!: GO GO GO Jeg skal ta min søster sin LCD og kjøre dual <3 Lenke til kommentar
Bjørn Andreas Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 (endret) Skjermen der var visst elendig i følge brukerreviews Edit: https://prisguiden.no/product.php?p...0118#userReview men da skal det sies att noen har større krav en andre også Endret 3. august 2006 av Bjørn Andreas Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Men hvis du sjekker brukererfaringene på komplett så sier de noe annet Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Psssh, sitter med to slike skjermer nå. Synes de er helt ypperlige å jobbe med. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Sitter du med de to allerede nå? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Sjekk datoen for første innlegg. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) 03.08 ikke 03.09.. 9. mnd er september. Vel, fornøyd, ja? Endret 3. september 2006 av DE1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå