donkeykong89 Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Må virkelig lage en tråd og gi skryt til asono.com pga. rask og god service + gode mp3 spillere. i går på jobben fikk jeg ødelagt headsetet mitt, og da jeg kom hjem sendte jeg en mail til asono kundeservice. Etter 5 min fikk jeg svar på mailen min. Da hadde de sendt meg nytt headset + en adapter så jeg kan koble min mp3 spillere (250f) med hvilken som helst headset. I dag mottok jeg varen i posten Helt utrolig konge Jeg liker nettbutikker med god service. hvem gjør vel ikke det? Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Jeg liker ikke Asono. Kundeservicen er konge ja, men returprosedyren og ledelsen er noe helt annet. Hadde en spiller fra Asono hvor batterilokket var løst. Klagde of fikk ny. Samme problem på den spilleren. I tillegg bare skrudde den seg av når den selv ville. Det tok over en måned å få ny spiller igjen, ettersom Asono klarte å rote bort spilleren min. Hadde gått to uker fra jeg leverte den, og da ringte jeg for å spørre hvor den var. Neeeei, den visste de ikke hvor var. Og siden jeg var smart nok til å ikke be om bekreftelse på at jeg hadde levert den inn, måtte jeg ned på conspt butikken deres i Oslo og mase der. Tilslutt fikk jeg en ny spiller etter to nye uker. Selvfølgelig var batterilokket løst, og likte å skru seg av. Da gikk jeg ned på butikken og krevde pengene tilbake. Dette nekta dama i kassa meg, siden de hadde rota bort spilleren min, ble den nye spilleren min regnet som førstegangskjøp. Jeg nektet å godta dette, og forlanget å snakke med sjefen. Dama i sjappa ringte sjefen for meg, og jeg hadde lang samtale med han. Han mente også at jeg ikke kunne heve kjøpet, ettersom det egentlig ikke var noe feil med spilleren. Han skrøt av lavest feilprosent av mp3-produsenter i Skandinavia, og jeg var visst den første som hadde hatt problemer med den typen spiller. Den hadde visst feilprosent på 0. Fikk tilslutt mast på meg at jeg kunne heve kjøpet, og skulle da sende inn spilleren. Det gikk rett i glemmeboka og jeg har den enda. Orka ikke styre mer. Men når øreproppene mine slutta å funke fordi jeg klarte å rive ut ledningen fra øreproppen, gikk jeg bare inn og fikk ny gratis. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 3. august 2006 Forfatter Del Skrevet 3. august 2006 Okay, bra at du deler dine erfaringer. Da bør jeg være forsiktig med å sende inn mp3 spilleren min i retur. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Bare sørg for å få et nummer eller en lapp som bevis på at du har levert den inn. Jeg fikk det første gangen, men ikke andre. Derfor jeg måtte styre fælt med å overbevise dem om at jeg hadde leverrt den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå